cari id yes guru sktp

13 Disember 2008

Teman baik & Jantung hati

Semalam, aku menerima kunjungan seorang teman, teman lama yang selalu ada dengan aku apabila diperlukan. Seorang teman boleh dikata "kaki rayau". Heheheh jangan marah ye eeeda. Bukan apa, temanku yang satu ini memang rajin menziarah teman-temannya yang lain di seluruh pelosok Malaysia . Rayau jugalah kan? Tapi rayau mengerat silaturrahim...

Actually, ziarah eeeda kali ini ziarah berhajat. Berhajat menambahkan ilmu dalam dunia blog. Hehehe aku la insan terpilih untuk menjadi pembimbingnya. Terima kasih yea teman kerana menghargai kebolehanku yang tidak seberapa ini. Sikit-sikit tu pandailah, bolehlah....tidaklah sehebat pakar-pakar blogger yang lebih berpengetahuan.

Okaylah, Eeeda ni sebenarnya baru sahaja 'merdeka'...exam OUMnya tamat semalam. Itu yang berkobar-kobar terus ke Klang, nak buat laman rumah yang baru..penuh kehijauan dibuatnya. Boleh saja melihat laman baru rumahnya di sini. Ada juga ilmu-ilmu mendekorasi koleksi gambar yang dipelajari semalam. Sebab dalam jangkaan aku Eeeda akan sampai tengahari, aku masak la sikit-sikit untuk menjamu eeeda dengan makan tengahari.

Antara menu simple yang aku sediakan, ikan pari masak asam pedas, sayur campur dan telur dadar. Tu..ada gambar, untuk hiasan post kali ini hehehehe. Jam 12.30 dah siap semua. Tapi kerana gila nak berblog...kami hanya menjamahnya sekitar jam 3.00 petang! Wakakakakkkkak.

Selesai, sambung berblog lagi sehingga lewat petang kami ke pasar malam pula. Tiada gambar, sebab lupa lah pula nak membawa kamera. Hp pun tinggal!....Dah tu sambung lagi. Jam 10.30 malam barulah berehat laptop aku nih. Jam 11.00 eeeda balik ke Sg Buloh. Ajak tidur di rumah aku dia menolak. Katanya ada banyak perkara yang perlu dilakukan pada hari ini. So cukup 12 jam aku menghabiskan masa bersama teman baik aku,eeeda dan jantung hati aku, ftec laptop. Hheheheh gilor!!!

Tiada ulasan: