cari id yes guru sktp

23 Disember 2008

Penyakit M Kesihatan R


Tetiba terasa nak makan masalavadei ni. Dah tu tak mahu yang beli. Nak buat sendiri. heheheheh mimpi apa yea malam semalam? Erm...ingat-ingat balik, tak ada mimpi apa-apa pun. Bukannya susah pun. Senang saja, cumanya dalam kebiasaan tu penyakit M menguasai diri. Nak dapatkan rawatan supaya kesihatan R kembali....emmmmmm......???? Hehehehhe

So, disebabkan hari yang cerah lagi hati yang ceria, dengan kesihatan R maka saya buat kuih ini petang tadi untuk hidangan minum petang, berdua bersama ayah tersayang. Okay Yah? Okay....kalau hari-hari macam ni kan bagus.....kata ayah. heheheheh masalahnya yah, kesihatan R tu tak hari-hari la. Selamat makan !

Anak Batak pandai menari,
Anak Rama pandai melata;
Kalau masak angkat ke mari,
Sama-sama kita merasa.

5 ulasan:

hazlin berkata...

salam anis,
akak memang suka kueh ni. tp beli je. Kat stesen bas ipoh ada banyak....dulu masa ngajor kat ipoh memang selalu beli...

Anis berkata...

makan petang-petang memang sedap. ayah saya suka huih ni.

ONE ZABA berkata...

bunga cempaka bunga dedap,
bawa ke kedai dalam lori;
makan petang memang la sedap,
apatah lagi kalau dapat free.


heee..heee...

bolan posa ari tu..hari-hari makan kuih tu...

pusat berkata...

uiks... pusat pun sama cam one zaba... memang kuih ni peberet di bulan pose... nak pulak waktu tengahari... ekekekek

anis > pusat berkata...

meh meh jemput makan meh