31 Disember 2008

Baru

Mesyuarat dah pun selesai. Guru besar baru kami tahun ini seorang Puan. Ermmm pastinya sesuatu yang sangat baru dalam persekitaran SKTP. Semoga pembaharuan itu turut memberi pembaharuan terhadap semangat, sikap dan tindakan para warga di dalamnya. Ops....bukan pembaharuan yang negatif tau...tapi pembaharuan yang positif. Sesi p&p akan bermula Isnin ini. Saya rasa teruja pula. Dan harapannya rasa teruja itu sentiasa ada dan tidak hilang ditelan waktu. Tahun 2009....segalanya baru bagi saya. Suasana di sekolah yang baru- bukan la saya tukar sekolah, tetapi memandangkan kami sudah kehilangan 7 rakan, pastinya ada sedikit kelainan. Ditambah dengan guru besar yang baru. Dan saya sedang mengikut kata saudara Jinggo- bersangka baik kepada semua perkara. Semoga ianya memberi pembaharuan yang besar dalam kehidupan saya yang mendatang ini. Selamat Datang 2009!



Banyak buah perkara buah,
Buah di rimba jangan dimakan;
Banyak tuah perkara tuah,
Tuah menimpa saya harapkan.

1 ulasan:

ONE ZABA berkata...

Banyak buah perkara buah,
Buah di rimba jangan dimakan;
Banyak rumah perkara rumah,
Rumah Anis berubah sakan.

tak tung...tak tung...ewahhh