cari id yes guru sktp

02 Disember 2008

Aleeee.....lamanya.

Aleeeee lamanya. Wakakakkakakaka....aku dah penah kabo dah. Aku takleh cuti lama-lama ni. Aku rasa macam dah lama bebenor cuti ni. Rupa-rupanya baru abis 2 minggu. Ada lagi satu bulan nak abiskan cuti. Waaarggghhhh....aku dah boring giler, tahap gaban dah kat umah ni. Pelik? korang pelik ke....? hahahha tu ar sebab aku x suka cuti lama-lama sangat nie. Umah dah abis dah aku kerja kan. Bilik aku....hahahha dah lain dah...eeeda datang nanti mesti best nih...lepak je kat bilik. wakakakakaka. Nak study....dah berasap jerebu dah kepala otakku. Nak berkarya...ilham tak datang. Aku baca buku? akhirnya buku menutup wajahku....hehehehe. Surfing internet.....dah naik pening berpinor dah bijik mataku mengadap skrin. TV? semua citer ntah hape2. Nak g makan angin,musim hujan la beb..keteku kancil jer.Update blog.....oit, aku x pegi mana2 ler....Baru kuar g jusco setengah hari je...phone aku dah terjerit2 berdering x sudah2 bertanya soalan 'tak nak balik ke?'...huhuhuhu ayah aku la tuh! Xde nikmat cuci mata langsung! hahahahha. Nak shopping sakan, dok jeling2 poket n dompet. Nak kuar ngan bf? Waaraghhhhhhhhhhhggg....orang dah rampas dia dari aku dah! huhuuhuu..Nak g sekolah? hermmm....bukan ada orang pun wei...Adeeehhhhhhhhhhhhhh bosan giler babas dah nih !!!!!

.

Tiada ulasan: