31 Disember 2008

Sehari bersama....

Actually gambar2 ni saya rakam 24/12 yang lalu. Meluangkan masa bersama rakan saya yang satu ini. Hehehhe ye ke? Mungkin juga boleh di terbalikkan ....rakan saya yang meluangkan masanya untuk saya!. Emmy, rakan dari sekolah menengah sehingga kini , lama kan? Sudah hampir 19 tahun usia persahabatan kami. Petang tersebut kami meluangkan waktu bersama. Sambil2 mencari keperluan diri di Jaya Jusco, Bukit Raja, selepas kami berjumpa seorang kawan di Bandar Baru Klang tu kami menjamu selera petang di Pizza Hut. Lama dah tak menjamah spageti, maka hidangan tersebut kami pilih. Alhamdulillah. Saat menaip n3 nie, dok terfikir, teringat bila la pula agaknya dapat keluar makan dengan Wana pulak. Lama dah tak merendek ngan Wana semenjak dia sambung belajar buat master ni....Huhuhuhuu kawan tu sibuklah pula. Hope dia tak lupakan saya!


Kalau tuan pergi ke Daik,
Belikan saya sebilah parang;
Kalau tuan hatinya baik;
Semua orang suka berkawan.

Tiada ulasan: