28 Disember 2008

Ahad ini

Ahad ini, hari ini.....Idah datang lagi. Kali ini, nak belajar friendster pula. Hahahahah switch in malay...hampeh, saya pulak jadi conpius....(mungkin sebab biasa fs in BI kot) . Tambah pula yang sebenarnya kitaorang dah letih berblogging sebelum tu. Ahakss.

Dah tak termampu untuk berfriendster lagi. Hanya untuk petang ini la. So kelas IT bersama saya akan disambung di lain ketika. Tarikh baru belum setup lagi. Saya pun dah rindu dengan blog saya sendiri. Belum berkesempatan untuk aktiviti blog walking. Selepas ini kot.

Apa yang kami buat selama 4 jam ini? Hanya memahirkan kemahiran menggunakan aplikasi photoscape dan join friendster. Friendster masih kosong. Belum ada deco sekadar yang standard aje yang kami lakukan.

Baru sebentar tadi, idah call. sudah sampai ke destinasinya. Selepas keretanya mati di tengah2 highway kesas. Nasib baik sempat ke bahu jalan. Selepas di pujuk2, barulah keretanya bergerak semula. Alhamdulillah. Hahahahha....kereta pun manja, minta dipujuk dan dibelai!

Oh ya....Kak Yong terima kasih daun keladi. Kad kiriman dah saya tepek kat sidebar blog. Makasih ya!

Cuka-cuka beli di bandar,
Simpan makan dalam perahu;
Suka-suka mahu belajar,
Tidak belajar mana tahu.

3 ulasan:

ONE ZABA berkata...

Suka-suka mahu belajar,
Tidak belajar mana tahu;
Bukan kepalang mahu belajar,
Apakan daya otak dah kematu.

Tanpa Nama berkata...

Slamat Tahun Baru maal hijrah. Moga diberkatiNYA. Dan dipermudahkan segala urusan...

Dari kami seisi keluarga...

Arryani n fmly...

~Insan Biasa~ berkata...

to one z :

selagi namanya manusia, ada saja benda baru yang diperolehi saban waktu. Adakalanya tanpa kita sedar kerana impaknya cuma sekecil zarah.

to arryani :

terima kasih kak atas kunjungan dan pesanan. semoga kita semua peroleh keberkatan dari-Nya.Amin.