10 Disember 2008

Persediaan belanjawan 2009

Saja ke sekolah pagi tadi. Nak photocopy slip gaji september. Slip aku yang asal dah msplace dah. Tu ar pasal , nak jadi penyebab aku g sekolah. Kalau tidak mungkin 30/12/08 tu baru nak jejak kaki.kekekekek. Aku sampai pejabat kosong je. Yang ada, Ila, Pn. Tee dan Kak Jun. Ita, cuti bersalin....dapat baby boy last friday. Tahniah ye Ita. Dua dah anaknya. Huhuhuu Ita ni dulu satu sekolah menengah ngan aku nih. Tak sangka leh satu tempat keje ngan dia.....cuma jawatan je lain. hehehehe. Kak Yan ngan Nora...cuti satu minggu. Cuti Raya Haji ler....maklumlah dua2 tu orang pantai timur kan....balik raya kat Terengganu le. Kak Jesmani plak...amik cuti sebulan. Pergggghhh kumpul cuti amik sebulan terus ...nak cuti sesama cikgu cikgi gak hahahahah.

So aku ni jenis kalau dah ke sekolah x reti nak duk 5-10 minit jer....kompem berjam jadiknya walaupun niat asal nak kejap je. Ntahla nape leh jadi macam tu. Tak tahu plak aku. Aku sampai sekolah 1030. Kuar pagar sekolah 1150. Buat apa??? erm...tu ar asalnya cuma nak salinan slip gaji september jer...but at last, aku tgk surat2 yang berlambak. borak2 ngan Ila, makan kuih....Pn Nor Rizan bawak. Belek itu belek ini. Tgk pic kat atas tu...ha there our buku ringkasan mengajar untuk tahun depan. Colour purple plak. Hehehehe cantik plaknya aku nengok. Dah colour favourite aku, memang lah nampak cantik di mata ku...kuikuikui. And of course aku tgk sekali yuran sekolah untuk tahun depan sekali.

Oleh kerana tahun depan jawatanku tetap sebagai guru tahun 2 (aku dah pegang jawatan ni lama dah. 2009 adalah tahun ke-10). So aku senaraikan tahun 2 je la yea.

Tahun 2

Yuran sekolah = RM30.50
Bayaran Tambahan = RM7
Sumbangan PIBG = RM30 ( 1 keluarga shj )
Jumlah Keseluruhan = RM67.50 / RM37.50

Bayaran Pakaian Sukan ( tidak wajib )
Lengan pendek = RM10
Lengan panjang = RM12
Seluar track = RM14

Itu bab yuran sekolah.....hehehhe nak balik tu Ila bagi kat aku jadual pembayaran gaji 2009 plak . hehhehe uiks....cepatnya dia dapat salinan tu kan....almaklumlah, gaji.

Jan - 19.01.09 - Isnin
Feb - 25.02.09 - Rabu
Mac - 25.03.09 - Rabu
Apr - 23.04.09 - Khamis
May - 25.05.09 - Isnin
Jun - 25.06.09 - Khamis
Jul - 23.07.09 - Khamis
Aug - 25.08.09 - Selasa
Sept- 10.09.09 - Khamis
Oct - 8.10.09 - Khamis
Nov - 25.11.09 - Rabu
Dec - 17.12.09 - Khamis

So....u all selamat mengira dan membuat budget. ahahhahaha

Oh ya....hari dapat tahu juga Cikgu Kamal dapat bertukar ke Kuala Selangor, SJKC....tambah sorang lagi yang keluar dari Sktp nih....huhuuhuhuhu. Antara yang dapat bertukar

1. En. Kamal Bahrin Jemahadi - Kuala Selangor
2. En. Muhammad Sahizan Samion - Melaka
3. Pn. Noor Sazila Md Desa - Sarawak
4. Pn. Naida Nganro - Sabah
5. Pn. Raja Rosnah Raja Zainan - Kapar
6. Pn. Koh - Kuala Lumpur
7.
8.

yang kosong-kosong tu aku lupa lah pulak.....huhhuhuhuu tu belum masuk cikgu2 yang buat rayuan pertukaran lagi tu...huuuwaaaaa.

.

Tiada ulasan: