19 Ogos 2009

Tahniah untuk mereka yang dah berpasangan

Seawalnya sorry kepada Puteri dan Faizal coz akak tak dapat hadiri majlis tunang korang.
Coz Sabtu tu sekolah ler dik...kalau majlis kat KL maybe sampai juga kot ,jika kesihatan ok.
Coz kat JB...jauhnya ..tak larat la nak drive sorang. Isnin kan dah keje...
Coz Kak Idah ko exam...kalau tak ada kemungkinan kami sampai gak. Macam ckp awal tadi, jauh2 drive sorang pergi balik..perghh tak larat.Sungguh!
Coz tak leh nak stay bermalam sana (tu kalau ko bagi alasan suh balik pagi Isnin)..takkan nak tinggal ayah akak tu kan??? Nanti telefon berdering tak berenti, mengganggu pulak majlis korang..
Coz x wish masa hari sejarah tu dik....sungguh akak lupa...so jangan lah kecik hati yea...Jumaat, Sabtu, Ahad memang akak korang ni sedang menahan kesakitan...penderitaan...hingga lupa segala majlis ke apa ke...hingga saat ini pun sakit tu masih bersisa...huhuhu bila ntah nak sembuh dalam erti kata sebenar....sehari dua lagi kot...insya'allah..

Walimatulurus korang kat mana pulak? Utara ker? Penang? pergghh....aku garu kepala gak ni. Tak tahu ler dapat attend ke tak. Tapi akan diusahakan okay.Okaylah kepada korang dua yang dah sah bergelar tunangan orang nie....jaga diri bebaik kay. Darah tu masing2 sangat manis tau. Baik-baik berhubung semoga sampai hajat ke jinjang pelamin dan seterusnya bahagia sejahtera dunia akhirat.

Opsss....para blogger semua..actuallly yang rajin bagi komentar tu....hehehe jangan tanya kat aku soalan cepu mas "tuan punya blog bila pulak?" ....meh aku bagi jawapan awal-awal kat korang....

Aku punya turn...ada..pasti ada...tapi aku tak tau bila dan dengan siapa!
Aku punya turn...kalau ada adalah...tapi aku pasti ada. kalau kat dunia takde..tentu tuhan dah sediakan seseorang untuk aku masa kat sana nanti.
Aku punya turn...korang tunggu je la...kalau rajin. kalau idak...macamni jelah....
ermmmm...kita jalani hidup masing-masing dengan bersangka baik sahaja. Agenda seterusnya biar Allah yang tentukan.
p/s: Biarku pendam rasa hati. Ahaks.....aku suka kat....ehem,RAHSIA-biar hanya aku dan tuhan jek yang tahu!

10 ulasan:

ONE ZABA berkata...

moga dipermudahkan semuanya....

tak yah nak mikir sangat...buat skit kepala je.

myQza berkata...

yup! Bertawakal setelah berusaha :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

insyaallah...

pasti ada....

Guru berkata...

semoga Allah kurniakan yang terbaik...

Cikgu Zailani berkata...

Permulaan telah dirintis...
Teruskan dengan menggarap kebahagiaan..
eh.. pemilik blog ini bila lagi ye?

~Insan Biasa~ berkata...

kekadang terpikir gak??? cenggana erk cgu one?

~Insan Biasa~ berkata...

itu sudah semestinya ler tedi..:-)

~Insan Biasa~ berkata...

For Sure!
Cik Gadis pun .....

~Insan Biasa~ berkata...

Terima kasih doa dr kl citizen...

~Insan Biasa~ berkata...

ckgu zailani...
untuk yang baru bertunang tu
mudah-mudahan begitulah...