11 Ogos 2009

N3 Khas : Saya sayang Kamu!


Akhirnya.....yeaahaaaa....akhirnya....
Tesis aku dah selesai. Ngeh...ngeh...seronoknya!
Selepas ini bolehlah aku mengulangkaji dengan tenang.
Ada dua paper lagi ni...21hb dan 23hb..
Paper 21hb ni memang kena study betul2
Sebab....assgment x berapa nak cantik ..huhuhuhu
Kalau exam pun x cantik...sendiri ingatlah kan...
dan seperti kata Zuraidi tadi...
boleh juga 'berkebun' dengan tenang. ceh...perlikah?? hahah aku tak kisah.
Huhuhuhu...exam tak abis lagi lerrrr.

Apapun...sangat syiok Tesis aku dah hantar...Terima kasih untuk kamu,kamu,kamu yang sedikit sebanyak menyokong aku secara langsung atau tidak...beri dorongan, beri panduan, beri motivasi, dan macam-macam beri lagi la....supaya aku sentiasa tegak dan terus ke depan untuk buat yang sehabis baik. Siapa yea...hehhe
Aku tahu jugak sebahagiannya adalah silent reader blog aku ni....ketahuilah aku sangat berterima kasih kat korang tau..

Saudari Noor Sazila Md Desa
-tq kak ....akak dah bagi panduan sebelum saya masuk tahun akhir lagi.-

Saudari Salmiah Abd Hamid
-tq kak ....panjang lebar akak terangkan kat saya hari tu.-

Saudari Norhasnita Kusairi
-tq kak ....panduan ringkas yang akak story dan buku2 yang akak pinjamkan.-

Saudari Norhidayah Jailani
-tq dayah ....bagi akak tgk contoh dan dari situ bagi idea kat akak.-

Saudari Rozita Hassan
-tq ita ....menjelaskan apa yang aku tak paham.-

Saudari Norazurainee Abdullah
-tq kak ....menggerakkan aku supaya alert.-

Saudari Elys Rosliza Jaafar
-tq elys ....selalu tanya aku, itu membuatkan aku kena sedia selalu.-

Saudari Faridah Majid
-tq ida ....hantar aku untuk submit tesis, hehehe.-

Saudara Zuraidi Md Nor
-tq di ....tgk ko bersemangat aku terikut bersemangat nak hantar cepat.-

Saudara Ameer Hamzah Ibramsah
-tq cgu Ameer ....tukar waktu sesi mengajar dengan saya sampai 3 kali.-

Saudara Sabiahmad
-tq sabi ....tukar waktu sesi mengajar dengan aku walaupun mungkin ko x selesa.-

Saudara Harun Abu Bakar
-tq wak ....buat n3 motivasi untuk saya supaya tidak berasa takut.-


SAYANG U ALL!!

12 ulasan:

Nl berkata...

whoaaa happy nyer dia huhuhuu

errrr elok2 guna perkataan (mereka-mereka)kalau cikgu buat silap gitu mmg sosah hehehehee

Unknown berkata...

harun abu bakar
macam biasa kenal - kat mana yek.....

hanya dia yang tahu.

~Insan Biasa~ berkata...

hehehe ok naqeeb....dah tuko dah. terima kasih membetulkan.he

~Insan Biasa~ berkata...

betul tu wak jinggo...

hanya tuan punya badan jek yang tahu.
ihikssss

myQza berkata...

wah!! dah boleh tarikh nafas.. walau pun x berapa lega ya..sebab ada exam pula! :)

good luck!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

harun abu bakar...

nama yg klasik...

saya tahu siapa...

hehehehehe....

=P

ONE ZABA berkata...

elok la kalau dah boleh bergumbira....

~Insan Biasa~ berkata...

tq tedi,
hehe semoga luck sentiasa kansss...
:-)

~Insan Biasa~ berkata...

cik gadis manees,
ko kenal dik sapa itu incik harun...?
heheh sapa tak kenal kan...ahakss

~Insan Biasa~ berkata...

cgu one gembira tak??

eeeda berkata...

Apa guna kawan kalau tak boleh tolong kawan....

~Insan Biasa~ berkata...

itulah gunanya ada kawan. dan bertuahnya kalau terpilih kawan yang 'tepat'....