cari id yes guru sktp

15 Ogos 2009

perpisahan memang sakit!


Sah...perpisahan itu sememangnya sakit,menyakitkan.
Doktor kata dalam masa 24 jam sakit akan hilang...
Tapi hingga saat ini aku masih sakit...huhuhuhuhu...
Ubat dah telan...
Mungkin pain killer tu tak cukup kuat..
Huhu...sudahnya aku isi borang cuti je la...
Aku lapor weiiii...
Tapi apakan daya...
Perpisahan yang berlaku..
apatah lagi dengan luka yang ditinggalkan,
pergghhh...ingat senang-senang je ke nak baik??
bengkak sikit muka aku nie...issskkk

Macam tu jugaklah hati manusia
Sekali terluka, sakitnya pasti terasa
Walau peristiwa dah berlalu
Bengkak kat hati masih bersisa..
Macam tu kan? ke?

Dalam lukanya
Panjang jugalah
Masa yang diperlukan

Parah lukanya
Bertempoh jugalah
Waktu yang diminta

Untuk suatu kesembuhan...

4 ulasan:

imanshah berkata...

Sabaq2 no...

imannuha berkata...

salam anis!semoga cepat sembuh!!!

Bapak berkata...

sabar cikgu Anis, take k.

semoga cepat sembuh!

ONE ZABA berkata...

tak dapek la den nak nolong....nolong tengok dari jauh je la.

moga semuanya dipermudahkan...