cari id yes guru sktp

16 Ogos 2009

dugaan sungguh


13hb....
14hb....
15hb....
16hb....

Dugaan sungguh..

Wawawawa....sudah masuk 4 hari wei...napalah tak baik2 gak nih.
Ubat habis sudah bah....aku pergi klinik lagi...
perghhhh....nasib baik datang awal....kalau tak...wwwwwaaaaccchhaaaa!!!
klinik buka kul 10.00
doktor sampai kul 10.30
giliran aku no.3 kul 11.30
Itu gigi arrrr sudah.....
kejap ok kejap nyut nyut
kejap ok kejap nyut nyut

Aduhhhh....ramai plak orang mai klinik gigi ni
Sampai semua tempat duduk terisi, takde kosong.
Aku dapat ubat baru...pain killer ada 2 jenis..perghh kalau sakit gak
Tak tau dah aku...tonyoh ngan sekerim vanilla ok tak???
antibiotik pun dapat 2 jenis....
untuk kurangkan bengkak, ubat yang sama.
baiklah..baiklah....sembuhlah...sembuhlah....
Nak makan Ayam Kenny Rogers ni...ada orang nak belanja...whhuaaa

Hari nie aku start dah...rasa nak mengamuk jek....huhuhuhu
Phone plak dok berdering dari semalam...aku x mboh jawab
Cakap pun tak betul....yang utama...
Nombor aku tak kenal....
Harap maaf, nombor tidak dikenali tidak akan dilayan!
Aku tau dah...rasa2nya insurans punya orang..ngeh ngeh
Sorry erk....buat masa ni x mboh cakap...
apatah lagi dengan perasaan yang nak ngamuk je nih...
Kang tak pasal2 plak.....huhuhuhu

Sakit punya pasai lupa nak wish...
  • eeeda...selamat menjawab soalan exam.good luck!
  • puteri...selamat bertunang. good history!
  • aku...huhuhu selamat sembuh. good medicine???boleyyy???

1 ulasan:

ONE ZABA berkata...

kalau dekat...pasti aku bakar mercun kat tingkap rumah anis tu...ahaakkk!!!