cari id yes guru sktp

14 Ogos 2009

angkara dia...

si bongsu...
dalam kehidupan kita biasanya
yang bongsu paling disayangi
yang bongsu paling beruntung
yang bongsu begitu dan begini
yang selalunya mewah
dengan kasih sayang
dengan perhatian

tapi
dalam kes aku
si bongsu rupanya punya angkara
buat aku tak tidur malam
buat aku menderita kesakitan
dan akhirnya si bongsu itu
telah aku singkirkan
angkara si bongsu
maka ada yang tercedera

ahhhh...aku masih terasa ngilu
Auuuchhhh...
si gigi bongsu, tumbuh menyenget
tercedera sudah gusi bawah
Issshhhhhhh terpuasa awal aku

Dalam hidup
mungkin macam tu jugak
sesuatu yang datang tidak membawa sebarang fungsi
Nyahkan sahaja
Sebelum melarat mencederakan diri dan hati

10 ulasan:

Bapak berkata...

kesian si bongsu, kesian lagi Cikgu Anis.

apa2 lekas baiklah gusi & gigi tue, tak lama lagi nak bulan puasa pastu raya. fungsi gigi amat diperlu..heheh

a kl citizen berkata...

kesiannya semasa menanggung kesakitan...

membayangkan pun dah terasa sakitnya

alhamdulillah dah dibuang sibongsu tu ya

~Insan Biasa~ berkata...

heheh bapak....terima kasih kerana kesian...rasanya dah ok sikit dah nie

~Insan Biasa~ berkata...

pergghhh..sakitnya cikgu bukan main, nak masukkan dua jari dalam mulut pun tak boleh serrr...bongsu dah takde...disimpan pun sakit...yang terbaik buang je lah...

eeeda berkata...

Ani..ko nie kejam....tak pernah dibuat org time sakit pe cabut...

ONE ZABA berkata...

buang je semuanya...lepas tu pakai acuan karipap tu buat gigi palsu.

<< s| tED| >> berkata...

apakan daya si bongsu sudah tidak ada jodoh untuk bersama :)

~Insan Biasa~ berkata...

kejam? aku tak larat lah idah...huhuhu x bermaya

~Insan Biasa~ berkata...

cgu one....saya sakit sungguh nihh!!

~Insan Biasa~ berkata...

tedi,
jodoh setakat sampai di sini...