cari id yes guru sktp

14 Julai 2009

rasa apa ni???

Aku dah pergi "padang" yang aku pilih itu.
Muahahhahaha padan muka aku.
Ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari!!!
Padan muka aku...
Padan muka aku...
Padan muka aku...

Errrkkkk tiba-tiba aku jadi tak tentu hala nie...
ada macam2 rasa dalam jiwa
Dup dap dup dap
Dup dap dup dap
Dup dap dup dap
Ntah apa yang aku rasa!!!!

Ada rasa macam2!

PADAN MUKA AKU!!!!

Eeeeee.....sungguh tak selesa, semua perkara macam tak menjadi
Aku tak suka rasa2 yang tak dapat dikenalpasti nie...
tapi aku diberi peluang untuk merasai
aku tak suka...tak suka....tak suka
bila merasa rasa yang tak dapat dikenalpasti!!!

waaarrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhhhh
ke kiri salah ke kanan salah
ke depan tak kena undur lagi tak kena
cehhhhhh....penakut aku ni ....ngeh ngeh ngeh

harap maaf entry ini sedikit ntah hapa-hapa
seserabut jiwa yang ....yang.... yang....

nilailah sendiri berdasarkan entry ini

Waaarghhhhhhhhhhhh
Muahahhaha
hahahahhahah
hehehehehehh
ngeeeeeeeeeee

apo ni gilo ko???!!!
ntah kan den dah kabo an
den tak konal apo yang den raso an....

12 ulasan:

ONE ZABA berkata...

tarik nafasss....lepasss.... tarik nafass... lepasssssss!!!!!

NaqeebLukhman berkata...

tapi kenapa kat sini tak hujan... panas jer....

errrr padan muka... ngeeeeeee

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

bila dah pergi ke "padang" tp rupa2nya hujan di tengahari...

kena menilai semulamengapa ia hujan?

kalo rasa macam2 cuba bertenang,

kalo xska apa yg dirasa

itu susah!!..

julietchun berkata...

kalo dah biasa nanti mesti ko rasa syg kat padang tu.

- jinggo - berkata...

rasa macam ada yg tak kena...
dari rujukan saya...
tarik nafas...........

a kl citizen berkata...

H1N1 ko?

~Insan Biasa~ berkata...

tarik lepas....tarik lepas....haahhh..lega sikit.

~Insan Biasa~ berkata...

padang kita lain2 lokasi la Naqeeb

~Insan Biasa~ berkata...

macam mana nak suka ....kalau tak tahu apa yang dirasa

~Insan Biasa~ berkata...

julietchun....haraaappppp sangat akan begitu akhirnya!

~Insan Biasa~ berkata...

wak...dari tengah hari dok tarik nafas nie...la ni dah lega banyak sikit...

~Insan Biasa~ berkata...

ayoyo kl citizen...mintak di jauhkan