cari id yes guru sktp

13 Ogos 2009

sungguh tak menahan...


Nak gelak...x boleh....sakit!
Nak sengih....pun sakit!
Nak ngaga....sakit jugak!
Nak kunyah....lagilah sakit!
Telan air liur pun....rasa sakitnya!
Arrggghhhhhh.....sungguh tak menahan....
Katup...tutup ....rasa kering plak bibir...

Whuahuaaaaa...
Camne nak kasi itu adik bongsu cepat2 tumbuh???
Terseksa nie...
Hhuhuhuhu...
Sungguh macam-macam lah ini Ogos yang istimewa..
ahaksss....ihikss...hahah...hehehhe
Aduh...sakit lah!
nyut...nyut...nyut...
sungguh tak menahan nih....
tak senyum....bukan sombong.
muka berkerut......bukan marah.

8 ulasan:

su berkata...

hehehehehehehe....igt ape la td...adik bongsu nk kuar gupernyer!


ihiks....tahan2!

pusat berkata...

pushhh pushhh pushhhh....

dah besar cikgu anis ni rhopernyer.. hahahaha

Sis-Lin berkata...

lor sakit gigi?? ee sakitnyeee adeiiiii byk2 bersabar yek...

ONE ZABA berkata...

aaikkk....tak kan baru nak tumbuh gigi anis ni. biar betul!!!!

cepat-cepat bangun pagi,
basuh baju dengan klorok,
walau baru tumbuh gigi;
sudah pandai buat blog .

~Insan Biasa~ berkata...

su..bukan adik bongsu nak kuar...dah kuar dah...tapi dia dok mencederakan kawan kat bawah....pergghhh

~Insan Biasa~ berkata...

pusat...dia punya pushhh tu...menyebabkan dia di buang akhirnya....huhuuuuhuhuh

~Insan Biasa~ berkata...

sis-lin ...tak menahan dan akhirnya tak sabar2 saya suh doktor buang si bongsu...

~Insan Biasa~ berkata...

gigi bongsu cgu one...silap tumbuh..kan dah kena buang!