cari id yes guru sktp

26 Ogos 2009

hijau, merah dan emosi

Ini adalah aku..sekali lagi
Ah ...pedulikan pandangan itu
Mana mungkin untuk menjadi orang lain
Sekadar untuk dia
Biarkan ia berlalu
Jika aku tidak selayaknya
Jika aku hanya menjengkelkan jiwanya
Maka dia bukan untukku

Ini adalah aku..sekali lagi
Abaikan pandangan itu
Jika ia hanya mengubah diriku
Menjadi bukan diriku sendiri
Jika ia hanya memenjarakan diriku
Terkurung dalam kepalsuan abadi
Untuk apa semuanya
Jika bahagia sementara

Terpulang apa katanya
Terpulang apa pandangannya
Terpulang apa persepsinya
Terpulanglah pada dia

Ketahuilah...
Ini adalah aku...sekali lagi
Bukan bakatku untuk berpura-pura

Entahlah kenapa aku emo semula.Sebab itu aku tak suka cuti-cuti ni. memang masalah hati boleh jadi terusik, tersentuh, tersedih, ter..ter..dan macam-macam ter... kalau dok keseorangan nie.

Kita layan lagu dari wali band nie....Ntah macam mana tiba-tiba aku suka dengar lagu-lagu dari wali band ni aku pun tak tahu la...Layanzzzzz
Muzik?Klik je dalam playlist aku kat sidebar tu..ahaks!
Aku Sakit tajuknya.

Aku sakit
Bila menatap matamu
Sadarku bahwa engkau bukan milikku

Aku sakit
Bilaku mengagumimu
Sadarku kau tak pernah mengagumiku

Bangunkan aku dari tidur panjangku
Sadarkan aku dari mimpi tentangmu
Ku salah bila ku berharap padamu
Salahku paksa kau tuk mengagumi ku

Kau tak tahu perasaanku
Dan ku tak mahu kau tahu

Aku sakit
Jika kau tahu hatiku
Karna diriku tak bererti bagimu

Aku sakit
Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin, tak mungkin sungguh tidak mungkin

4 ulasan:

<< s| tED| >> berkata...

kita seharusnya menjadi kita.. bukan orang lain walau di acu belati.. diri kita tetap kita.. peduli apa orang nak kata.. :)

ONE ZABA berkata...

bulan pose memang mudah je dapat sakit kalau beli macam-macam kat pasar ramadhan tu.

~Insan Biasa~ berkata...

yup. kita tetap kita.

~Insan Biasa~ berkata...

hahaha moralnya, masak sendiri. xyah beli. ye cgu one..