25 Ogos 2015

Yang Mana Satu ?

Asam garam kehidupan. Itulah penyedap. Makna kehidupan pada anda?

Rasa jauh hati. RJH
Rasa suka hati. RSH
Rasa kecil hati. RKH

Pernah buat status KH di laman facebook.
Pelbagai telahan diterima bagi akronim KH.

KH
ada yang teka sebagai Kemahiran Hidup. Al makumlah dah kawan-kawan pun cikgukan...so KH pada cikgu-cikgu bermaksud Kemahiran Hidup.

Lain-lain tekaan. TIADA. Nampaknya kuiz teka-teka tidak mendapat sambutan.

Meh aku bagi jawapan....
Bagi aku yng berhati kecil ini.
KH bermaksud Kecil Hati.

So...mana satu pilihan korang

- Jauh tapi dekat
atau
- Dekat tapi jauh

???????
pada aku dekat tapi jauh ,itu lebih memilukan.

2 ulasan:

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

taag company berkata...

تقدم شركة تاج 0551844053 افضل خدمات التنظيف للمنازل والبيوت وكذلك ايضا تنظيف السجاد والموكيت والمجالس وبيوت الشعر
بالدمام والخبر تنظيف فلل وشقق ومطاعم نقدم عمليات التنظيف الشاملة بمفهموها العصرى والحديث
شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام

شركة الصفرات للتنظيف والنظافه العامه بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام


شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة جلي بلاط ورخام وسيراميك بالدمام
شركة تنظيف شقق بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة طيوب لتسليك المجارى بالدمام