cari id yes guru sktp

24 Jun 2009

sebenarnya.....aku...

Minggu-minggu yang menjadikan aku sedikit emo. Segala macam. Semua mahu segera! Sudah kepening-peningan lalat dah nie. Batukku sudah datang menziarah. adehhhh. Sakit dado den. Di ruang kerja. ada itu ada ini. Di ruang keluarga. ada begitu ada begini. Di ruang santai. sana sini. Arggghhh....sabo. Makanya aku berada di sini. Hehehe...terlalu banyak macam itu macam ini. June yang sedikit kelam kabut. Julai macam dah ada bayang-bayang serabut. Cepat-cepat atur, bertindak segera.

  • Surat jemputan sukan tahunan perlu di edar awal Julai. Ceh, sekolah lain dah lama habis sukan!
  • Tutorial 3-"tanyalah kamu sebelum kamu ditanya"- statement yang amat terkesan- menambah tekanan - 4 Julai
  • Soalan UB3 selewatnya- 10 Julai
  • 3 set assigment tarikh akhir -11 Julai
  • Sukaneka -15 Julai
  • Hari Sukan -18 Julai
  • Paling emo - research kena hantar 3 Ogos....ironiknya wargghhh aku tak ingat mana aku letak pendrive aku tuh......!!!

Ah atau segala macam yang tersenarai itu sekadar alasan cuma ??!
tak pasal tetiba jadi macam lagu Yuna plak...
sebenarnya....
sebenarnya....
sebenarnya....
aku....

akhirnya aku pilih....GALERI WAWASAN & DIAM.

Ah....sekejap saja tak lama. Nyanyi lagi....
dan sebenarnya....
dan sebenarnya....
dan sebenarnya....
aku....

Ate....teman buat bodo je lah.....buleh???? Hormon kelam kelibut sungguh la. Ahaks!
Oitttt....jom ar temankan aku balikkkk sana kejap. Takmo balik sengsorang ni, nanti aku ter'amuk' susah.....eeedaaa!!....uopsss sorry eeeda kalaumu tetiba tersedak!

Eh...u know what ??? I'm shivering once again!

Meh...kita layan jek la lagu nasyid yang kedengaran dek pendengaran zahir mahupun batin. Adios!

5 ulasan:

ONE ZABA berkata...

hajat nak nolong, tapi.... tak dapek la den nak nolong.

arryani berkata...

Eleh, ko memang gitu One..tiba bab gotong royong je...ko dah larik.. Tau dah...hahahah

Apa pun Anis, semua org mengejar masa kini. Maka jangan anggap itu satu yg membebankan K. Mana adil kalo org lain mengejar masa, kita bersantai2 plak. Tuhan tu kan maha adil...maka beginilah jadiknya hidup kita ni..

~Insan Biasa~ berkata...

cgu one tolong dalam mimpi pun xpe...hehe boleh kan? ahaks. kerja memang tak penah abis

~Insan Biasa~ berkata...

tullah tu kak yan kan...penat kejar masa ni kak ...kena pandai2 urus masa.ye tak?

kin hashim berkata...

bila putus nyawa, baru la keje2 yg tak pernah habis tu akan selesai...