cari id yes guru sktp

08 Jun 2009

Klang <--> Teluk Intan



Al-kissssahhhhhhh...petang 7 Jun 2009 yang sangat terik.


Bersama dua wanita ini. Ya....aku ke Teluk Intan. Tujuan utama memenuhi jemputan seorang kerani sekolah yang membuat majlis perkahwinan anaknya di Batu 3 1/2 , Jalan Maharaja Lela. Setelah itu..hehhee aku pujuk la plak kedua wanita ini....Bonda Bibah dan Mama Tee menyinggah ke Menara Condong itu....dah alang-alang sampai kan...kan....hehe bila lagi aku nak bermanja...xde mak...maka dengan kedua wanita ni untuk sementara aku menumpang manja gitu...ahaks! Menyenang-nyenangkan hati yang sebenarnya ada sedikit sakit. Sian kat bonda and mama kena layan budak manja yang sorang nie.....hehehe


Chessseeee....mama meh tolong snap pic kenangan anakanda di sini. Okey....now my turn to snap pic mama and bonda plak....ekekekek....aku dah jadi ngengada plak tetiba hari tu...sowiiiii! Gitulah jadahnya kalau orang jarang makan angin...nge...ntah bila lagi aku akan sampai Teluk Intan ....? Cam biasa aku angkat bahu geleng kepala... Kot Cik Man jemput untuk kenduri anak keduanya la kot.....(kot masa tu Cik Man ingat SKTP lagi ler) kot...kot....kot.....banyak bebenor plak kot nya!

Pulang, Mama Tee ajak singgah Tanjung Karang....maka itu kami melalui jalan belakang (bukan takmo bayo tol ek...) Sekali.....sesak giler! Mulai dari Sekinchan sehinggalah Tanjung Karang. Lenguh kepala lutut aku beb...huhuhuhu. Singnal minyak dah lip lap lip lap....Mama Tee kat sebelah dah migrain dah. Dok terlentok je...Kesian plak...bahana panas masa kat Menara la tu. Dah sesak tu . Kami terus je la balik....x jadi nak menyinggah. Akhirnya aku cuma menyinggah pasar malam simpang 4...coz ayah aku kirim nak minum air soya! Hahaha....Letih yang amat sangat. Kepada yang bertanya khabor aku dah sampai mana...mana...dan mana....hehehe TQ lah erk. Okies....masih dalam percutian. Selamat bercuti kepada yang masih bercuti dan juga kepada yang baru nak menikmati cuti.

2 ulasan:

ONE ZABA berkata...

kita ditakdirkan tak terserempak

~Insan Biasa~ berkata...

ckgu one ade kat tempat yang sama pada waktu yang sama ker?