28 Jun 2009

aktiviti ahad

Malam tadi aku tidur lewat. Mencari bahan-bahan untuk tugasan oum aku...ceh konon... ahaks. Pagi ini lepas subuh dan selepas menguruskan ayah, aku terlelap kembali....lambat bangunnnnnnnn....wakakaka...nasib baik udang dan tempoyak masih ada kat pasar depan. Ekekek pasar mini depan umah jek. Senang hidup aku semua ada depan umah!

Aku sambung membelek tugasan ku....garu kepala lebih. Owhhh aku terlupa, nak ke pameran buku di dewan SKTG. Sengaja tak berkenderaan aku jalan kaki sahaja. Lebih kurang 1.5 km dr belakang umah. doket yo. Hari ni sambutan tak seberapa....dengar khabar semalam lebih meriah. Tak ada buku yang betul-betul menarik minat aku. Tapi biasalah aku dah masuk tempat jual buku mana sah kalau tak bawa balik satu dua! Aku dapat 3 buah buku saja asalnya...24.90 semuanya. Tokey tu kata tambahlah lagi bagi 30...boleh cabut no bertuah..mesti bawak barang balik punya. Wokeh aku belek2 lagi...aku tambah lagi 2 buah harga 13.00 okay cukup...aku cabut ..tau dak dapat apa....kot dapat hamper syok ar....dapat buku ker..kamus elektronik ker...ok gak....dapat basikal haaa...lagi best, pergi jalan kaki balik naik beskal. Berangan! Sekali tu, aku dapat ni je....

kad ucapan 2 keping...wakakakkaka. tak pe ar..aku tak kisah. Then aku balik mengikut laluan ini...

-area2 umah kak asiah-

-ni sempadan 1087A dan 1087B-

-dekat dah-

-okay ni la dia-

-sampai suda rumahku yang purple and simple-

erkkk bukan aku yang pilih kaler purple wokey!

Okaylah aku nak sambung buat asseymen aku tu. coz ada hadiah menarik untuk aku kalau segera siapkan tugasan-tugasan tu. Thanks kepada yang memberikan aku misi. Dengan itu aku akan segera menyiapkan asseymen itu ....isk dah gatai jek tangan dan minda aku nak memulakan misi itu. Assymen siapkan dulu weiiiiii!!

3 ulasan:

ONE ZABA berkata...

wokeh...dah ada pentunjuk jalan ke rumah tu. senang nak cari nanti..hehh...hehhh!!!

~Insan Biasa~ berkata...

heheh memang sengaja bagi petunjuk....meh meh...

kin hashim berkata...

banyaknya tanam pokok bunga depan umah :).