cari id yes guru sktp

03 Jun 2009

Klang Oh Klang

Sesaknya Bandar Klang belum berakhir. Huhuhuhu Aku semakin berkira-kira jika terpaksa menempuh Bandar di Raja ini. Gambar ni aku amik ketika pulang dari Selayang Sabtu lepas. Saja nak berjalan sambil2 belajar jalan-jalan yang ada kat atas muka bumi ni. Lagipun x pernah sampai rumah Puteri.

Cadangnya nanti-nanti pun tak pe...ler ngupe-ngupenya Puteri dapat tukar plak. Ate....teman redah je la Sabtu tu. Hehehe penat tu, maklumlah drive sorang. Nak berganti dengan put aku tak berapa nak yakin lagi. Haaaarmmm.. tahan je la. Tak laratnya masa kat bandar Klang tu la...mak aiiiii. Klang oh Klang....Bagaimana pun kamu...Klang tetap di hati, walaupun berniat nak meninggalkan kamu...Klang akan tetap terpahat di hati walaupun aku akan pergi jauh dari sini. (Ntah bila nak perginya pun...hehhee angan-angan tinggi betul ni)

2 ulasan:

ONE ZABA berkata...

tak sesesak atas gunung ni kut. atas ni nak beli kicap sebotol pun mau sejam baru sampai kedai yg tak sampai 1 km

~Insan Biasa~ berkata...

erm....iye kot. hehe kita masing2 nampak sesak tempat masing-masing jer....