cari id yes guru sktp

25 Jun 2009

kenapa tiba-tiba

Hey...Anisah!
don't do the same mistake twice! again and again !
wake up ! wake up !

i said
WAKE UP!

but...
but...
but...

its not my mistake anyway!
errrkkk...
erm...may be a little...

switch - tukar

tapi salah aku ke?
aku tak pernah minta jadi begitu begini
isk..apa yang aku dah buat?
kenapa tiba-tiba

Hey...its just happen!
aku tak rancang pun...
adehhhhhh

Pengajarannya untuk aku atau sesapa saja lah : Apa pun yang terjadi semuanya ketentuan dari-Nya. Kita hanya mampu untuk berserah, berdoa ...semoga Dia sentiasa memelihara kita semua dalam masa kita membuat pilihan. Ada ketika kita rancang begini tapi jadinya begitu. Kita harap macam ni dapatnya macamtu. Hasil daripada satu percaturan hidup. Berhentilah menyalahkan takdir. Hadapi segalanya dengan berani dan yakin diri. Tak perlu berselindung melari-larikan diri. Manusia adalah makhluk terhebat. Maka buktikan kita benar-benar hebat! Untuk aku...dari aku sendiri...juga mungkin untuk dia, untuk kamu, untuk awak...(ada lagi sesapa nak masuk senarai? silakan )

Hey you...stand..come out and FACE IT!!!

2 ulasan:

ONE ZABA berkata...

baru nak masuk tido...dah suruh wake up. hisss, nape ko ni anis...ngigau ke!!!!!

~Insan Biasa~ berkata...

ahaks...malam jumaat. wake up solat hajat...

utk saya...semoga diberi petunjuk.