19 Jun 2009

Ini n3 tentang....

Actually n3 hari ini santai je. Aku takde idea pulak. Tapi n3 untuk hari bapa aku dah siapkan dah. Tunggu masa nak post je. Teruja. Tak sabar tunggu ahad , esok ada lah tu. Hehehe. Hari ni cite pasal ida lah....ida kalau ko baca nie mesti ko seronok kan? Hahahah saje aku nak tambah seronok dan memekarkan lagi bunga-bunga kat hati kau dan aku sekali. :-D.

Ida ni aku perasan dulu dia memang happy manjang. Cuma semenjak keputusan itu yang akhirnya menjadi miliknya, happy dia berganda-ganda. Tul tak ida? Heheheh Dan nak tau tak....happy kau tu terberjangkit kat aku sama...Terima Kasih kawan. Ida ni selalu bertanya-tanya (sejak dua menjak ni je). Macam soal selidik yang berlapik-lapik. Aku takde hal....makanya aku membalasnya pun berlapik-lapik jugak lah. HAAAA.....yang membaca tu jangan ingat kami ada scandal plak! Selisih ahhhh!

Aku tak tau la sebenarnya ida perasan atau tidak semua jawapan kepada soalan berlapik dia tu aku jawab secara berlapik juga kat arena blog nie. Heheheh aku ada tiga ....pandai-pandailah kau baca dan cari dan pikir. Ekekekek. mungkin ada pada satu, pada dua , pada tiga atau pada kesemuanya. Pandanglah dari semua sudut. Kehidupan dan Alam Semesta. Okay Ida. Apalah agaknya yang ko nak serkap jarangkan itu kan ida. Hahahaha sila jangan catatkannya di sini jika ko tak pasti akan kesahihan perkara yang ko serkap jarangkan itu! ngeee

HAAA....yang membaca tak paham. Xpe korang leh abaikan n3 ini. Kerana n3 ini khas untuk ida...tapi ida ada cakap komunikasi aku dengan dia ibarat ayam bercakap ngan itik..hehe tapi aku rasa ida paham kot bahasa itik tu....agaknya lah! Apa yang penting kehidupan kami taklah lagi mendung macam dulu. Matahari dah semakin memberikan sinarnya pada kehidupan peribadi kami. Kan Ida....?

s.a.y.a.n.g.k.a.m.u.k.a.m.u.d.a.n.k.a.m.u.

2 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

ni bermonolog dengan sicomel tu ke?

~Insan Biasa~ berkata...

eh...ini kisah benar dan si comel yang cute tu hiasan semata2...hehehe