cari id yes guru sktp

21 Julai 2009

hujan alam,hujan hati

Hari ini hujan seharian....dan ntahlah, kot kerana umur bertambah maka tersensitif...hati aku plak tetiba ikut berhujan. Redanya cuma sepetang, tiba malam masih hujan renyai-renyai. Ada yang tersangkut di fikiran....biasa berkongsi cerita-tiba-tiba kawan tu berahsia. Ah.....aku dah jadi orang sensitif kot. Ceh..buang karan je kalau aku ikutkan, So ada baiknya aku teruskan assignment yang tergendala kat tengah jalan. Tapi kalau nak nangis pun....nagis je lah kan? tahan2 pun buat sakit dada ja.....baik lepaskan. okay! ...pantun....then aku nak wat assignment plak! Jangan ikut rasa terlampau beb! ngeeee

Padi pulut beras segantang,
Gula sekati buat tambahnya;
Hujan ribut pohon bergoncang,
Gempa di hati buruk padahnya.

4 ulasan:

NaqeebLukhman berkata...

tak nak pantun nak tidur....

tataaaaaaa...

~Insan Biasa~ berkata...

selamat malam Naqeeb!!! selamat mimpi yang indah2....

ONE ZABA berkata...

Padi pulut beras segantang,
Gula sekati buat tambahnya;
Jangan suka melanggar pantang,
Kencing manis pula melekatnya.

kekadang tertaya-tanya jugak...kenapa la anis ni sering sedeyyyyyy!!!!

~Insan Biasa~ berkata...

ekekek....ye ker..??? takde se'sering' dulu dah....pelan2 belajar nih...