cari id yes guru sktp

06 Julai 2009

Enjoy it!

Okaylah kepada semua, sementara aku nak berhenti berblog untuk seminggu ni (kalau tahan ler) korang layan le lagu nie ek...ekceli aku 'terdengar' lagu ni kat blog dak combi ni....hehhe cam kelakar but its....ahhh u all nilai sendiri la kan...

p/s : aku ni cakap je seminggu- silap haribulan sehari pun xde...muahahaha. addicted tul...masalah negara,ni!





13 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

kalo dh gian...

memang xtahan nk menulis..

NaqeebLukhman berkata...

jgn menghilang lama2...

tapi kita tgk berapa lama dia bertahan heheheee

ONE ZABA berkata...

buat la apa pun asal ko bahagia.

pssttt.... lama tak berpantun!!!!

~Insan Biasa~ berkata...

alahai sungguhlah hanis...

~Insan Biasa~ berkata...

24jam pun tak sampai la Naqeeb.....wakakaka

~Insan Biasa~ berkata...

ekceli.....emmmm....buat masa ni,aku bahagia berblog!

NaqeebLukhman berkata...

huh... dah agak daaaaaaaaaa...

nak cuti konon... hmmmmm...

takkan nak duduk sorang2 dalam bilik pastu dok pandang ajer pc tu depan mata heheheee...

arryani berkata...

Tommy tel orang lain dan bukan akak...ngeh3X..

Pemberitahuan :

Sila maklum bahawa saya tiada sebarang hubungan dengan lelaki itu!!..

Dan kalo anda ada terdengar sebarang spekulate, itu hanya romurs yg sengaja di ada-adakan..Sila maklum...ngeee

Peace no War!!!

~Insan Biasa~ berkata...

wkwkakakka selepas n3 ni insya'allah n3 seterusnya menyusul beberpa hari kemudian Naqeeb......

~Insan Biasa~ berkata...

Kak yan...aku suka melodinye jek...cerita lagunya huh...x suke...pelik aku ni, banyak lagu melodi aku suka tapi liriknya....geram jek...

hehhe tapi aku layan gak!

Cikgu Zailani berkata...

saya sentiasa menantikan entry awak... jangan lama2 merajuk. I follow

~Insan Biasa~ berkata...

bz sikit...pepaham jek la minggu nganto assgmnt kan memang cmtu. thank you cgu zailani coz sudi nak mem'follow' ...

krulayar berkata...

ALLAH BERADA DI BUMI MENJELANG KIAMAT!!!!

Tenang-tenangkan diri...
Sila layari manatuhanallah.wordpress.com/



Setelah layari, sila buat aduan kpd jabatan agama atau pihak berwajib sebelum membuat sebarang penilaian…



- Terima Kasih

Krulayar