cari id yes guru sktp

20 Mac 2009

Melirik Indah Warna Mengubat Kisah Duka

Aku mencari-cari aktiviti yang telah lama aku tinggalkan. Ya sejak aku menamatkan zaman persekolahan tika dulu. Ntah...hari ini aku kembali bermain-main warna dan hasilnya lukisan hati ini.

.: Melirik Indah Warna Mengubat Kisah Duka :.

Duka sang hati terluka jiwa
Duka laksana terbakar di bara
Titisan air mata bisa terasa
Pedihya tiada bahasa

Di sana
Indahnya rerama
Berterbangan ceria warna

Di situ
Bunga-bunga mewangi
Pelbagai harumnya

Di sana Di situ
Cantiknya warna-warna pelangi
Mataku tertumpu
Melirik Indah segala warna
Untuk
Mengubat Kisah Duka

4 ulasan:

Tirana berkata...

Cantiknya lukisan tu.. Anis lukis ke?

p/s nanti masuk balik blog kak tirana. Kak tirana ada bagi link for more info about dvt.. InsyaAllah boleh sembuh.

~Insan Biasa~ berkata...

ihikssss....cantik ker? ye ke? ahakss..

ASYIQ berkata...

Wah...ada bakat seni adik ni...keep it up!!!! Kak tak pandai melukis sebab tak ada imaginasi. Kaku aje...

BUKU_HARIAN_AKU berkata...

OK pnya tuh...
link balik ke aku ya......

http://ahmad-fadil.blogspot.com/
e-mail:fatkhulanam@gmail.com