17 Mac 2009

Hari yang terisi

Hari ini, adalah hari yang terisi. Pagi aku berada di SMK La Salle. Heheheh PTK la. Perghhh...open book test plak! Aduhai, yang bawa rujukan tu open la. Yang macam aku datang berlenggang, closed book la. Semua calon tak tahu untuk kertas umum tu leh bukak buku. Bengang ker?!! Ntah....aku nak rasa terkilan tak bawa buku pun tidak....tak terkilan pun tidak. Whatever la, benda dah berlalu. benda dan lepas. Kalau dah ditakdirkan rezeki aku. Aku lulus jugak la. Kalau tidak, buka buku pun ......erm.

Cop tepat pukul 12.05 my dear Daddy call. Dah balik? Adehhhh...tula tadi aku khabo kat daddy pekse abis kul 12.00. Heehhehe aku jawab la....Ayah....(ala2 anak manja gitu) wakakakak...keluar dewan kul 12.00 takkan kul 12.00 dah sampai umah? huhuhuu. My dear Daddy gelak jer.....and boleh lagi tanya, 'Iye ke?'...So that why la kalau g memana mesti aku lewatkan 1-2 jam..Heheheh bertuah punya anak!

Tengahari aku tak masak. On the way balik aku singgah je beli kat kedai. Balik terus ngap! dengan my dear Daddy. 12.30 dah sampai umah dah. Then petang plak,lepas zohor tu aku kuar ngan Linda. Just singgah Jabatan Pelajaran Negeri Selangor - mana lagi, jalan jambu bol seksyen 4 tu la....coz nak hantar surat mohon kebenaran nak buat research kat SMK daerah Klang. Lagi 2 minggu baru leh dapat surat tu. Huhuhuhu . Sempatlah , April nie aku start research aku. Dok pikir-pikir ni nak g sekolah mana.

Then, masuk PKNS jap....cuci-cuci mata je. Maklumlah poket kemarau kan. (hehehe yang benernya takde yang berkenan pun iya gak ni). Wakakakaka...Jom Linda...balik lah kita g Center Point Klang jek. Hahahahah memang rezeki peniaga di Klang kot. Barulah dak Linda sambar satu seluar track, aku..sambar satu baju t-shirt. Konon-konon untuk sukan la tu.....Ha....korang jangan gelak no, sekolah aku memang selalu lambat sukan! Petang tu, kami balik area kul 530 petang camtu . Okaylah kan....matahari masih ada! No pic....coz tengah xde mood nak bergambar bagai.

Selepas hari ini, hari-hari esok aku dah ada pengisiannya. Alhamdulillah. Bulan dan Matahari tetap setia memberikan cahayanya untuk Alam.

2 ulasan:

Mak Su berkata...

wahhhh, maksu nak sambar sport shoes lah

~Insan Biasa~ berkata...

jom kita bersukan.....hehe