cari id yes guru sktp

18 Ogos 2016

setahun berlalu!

Wow! Dalam diam tak diam, sudah setahun berlalu. Ni bukan setakat bersawang dah ni.....hohoho...Baiklah aku akan terang benderangkannya semula.

Hari yang memenatkan. Okay. Rutin aku dah berubah! Bangun seawal subuh ....subuhlah sangat ....enam setengah pagi je pun kot.  Namun itu lah setiap harinya berlalu dan akan kembali bertemu bantal nan empuk seawal dua belas setengah malam. Letih ooooo....

Apatah lagi telok pulai aaaasyyikkkkk didatangi pelawat sejak julai hingga kini.Adoyai....Kat rumah xleh sangat dah leka dengan kerja sekolah. Ada 4 hati aku kena jaga dan belai belai okay...

Annuar abang sayang
Damia si mulot kecoh....pot pet..pot pet..pot pet...
Danial si cengeng......atehhhhh....mia kan....noufal kan....
Danish budak xleh duk diam....plus kepoh....

Letih.
Hari ni lepas baca satu status tu otak tambah letih.
Macamlah diri pemunya status tu hebat benor...
Bukan main berlapik lapik berbahasa. Tapi rasa aku dapat rasa itu aku. ker aku perasan ntah ler.....

Tapi . dah itu cara dia berstatus nak buat camne kan...terima je la dia seada nya.
Aduhailaaaaaa sahabat. Sahabat ke? ke rakan sekali lalu...touch and go....

Ok malas pikir. Dia orang hebat lagaknya. Biorlah. Aku letih. Moh rehat lelap mata.

3 ulasan:

Dilah Naim berkata...

sama la blog kita bersawang juga..
busy dgn anak kecik..hihi

bertabahlah dgn status2 yg memenatkan otak tu..

manusia ni memang pelbagai ragamnya..

Anis berkata...

Yelah.tq dila. Bior le depa ngan dunia depa...kita ngan dunia kita...

Dilah Naim berkata...

betul tu,