26 Januari 2009

Dedicate this song to all of you...friends!

Untuk teman2 dan blogger2 yang sering berkunjung menjengok seorang ~Insan Biasa~. Yang mengikuti perjalanan hidup seorang ~Insan Biasa~. Yang memberi kata nasihat dan semangat kepada kehampaan hati seorang ~Insan Biasa~....jom kita tengok ni...untuk korang-korang semua.

p/s :Hebatkan saudara IK, dah jadi pemain gitar plak! hehehe congrate to him...and Razzi.Muz.Ik : Razzi 4 Razzi,Muz 4 Muzamil and Ik 4 Irfan Khairi.



SELAMANYA

Syukurku
Kepada Tuhan
Kau di sini

Dari dulu kita bersama
Teman sejati

Ku damba kamu teman
Waktu jatuh bangun
Tak kira hujan terang
Pelengkap ku

Akan kita
Pergi bersama
Menuju bersama selamanya

Akan kita
Hingga akhirnya
Gemilang bersama selamanya

Takkan ku persiakan
Ikatan ini

Selamanya...

Lagu: Johan Nawawi
Lirik: Irfan Khairi (IK)

Untuk diri sendiri seorang ~Insan Biasa~ :

Petikan kata-kata dari Irfan Khairi (IK) diabadikan kat sini, untuk diri seorang ~Insan Biasa~ dan sesiapa yang MUNGKIN memerlukannya sama...

Irfan Khairi kata:

"Setiap kali sesuatu yang kurang baik terjadi kepada kita, pastinya ia adalah satu hikmah. Dari pengalaman saya, sekiranya ada orang mengambil kesempatan keatas diri kita, saya yakin yang tak lama lagi Allah akan memberi ganjaran yang amat lumayan kepada kita sekiranya kita redha kejadian itu. Dan sememangnya itu yang terjadi- berkali-kalinya pada saya!

So, sekiranya ada orang take advantage of you, put your chin up and smile. Sabar dan redha atas kejadian itu kerana tak lama lagi, anda akan mendapat pulangan yang berkali-kali ganda!"

"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SE-DUNIA"


3 ulasan:

SRISUFI berkata...

salam sis...sungguh beerti lagu ini...baru 1st time dgr dah terpikat..

salam persahabatan sis..

" JIKA BERPUPUT BAYU PERTEMUAN, KITA TERSIPU PADA PANDANGAN. KITA MALU PADA SAPAAN, NAMUN REALITI SATU PERTEMUAN.MELAMAR KASIH MELAKAR SAYANG..TUMBUH SUBUR SUATU KEAKRABAN.."

Hazlin Nazri berkata...

best lagunya.... tq Anis..

~Insan Biasa~ berkata...

salam sayang sri, salam kasih kak lin

saya hargai perkenalan ini.Terima kasih.Love u all.