cari id yes guru sktp

22 Januari 2009

Alamak.....Alahai....!

Alahai Ain lagi.....

Sah la janji Ain setakat menanam tebu di tepi bibir. Cewwaahhh..cam bercinta plak. Dak aih. Hari ini sampai sekolah, aku cari Ain. Tak ade! Ain datang tak? Ain tak datang cikgu! Hati aku mencebik....buat hal lagi la tuh!

Amik hp, dail no ibu Ain. Hello, assalamualaikum kak....
Belum sempat aku bertanya, ibu Ain dah sampuk dulu.
Ha....cikgu, Ain tak sekolah hari ni. Macamni la cikgu, saya bawak Ain pergi berubat dulu. Nanti dah okay, akak hantar dia sekolah. Jadinya dua-tiga hari ni Ain cuti dulu ye cikgu. Erm, kalau akak dah kata begitu, kay lah.

OOOOoooo Ain yang tipu cikgu ek....??? Tapi sekurang2nya aku tahu Ain ada dengan ibunya! Dua-tiga hari....erm...camtu kita jumpa lepas raya cina jek la. Gong Xi Fa Cai!

4 ulasan:

pusat berkata...

gamba ain ke tuh?

~Insan Biasa~ berkata...

dak...itu bukan ain. hiasan semata2. Asyik tak mai school jer...cenggana nak ade pic Ain...tak dan nak snap !

ONE ZABA berkata...

kalau udah spisis "M" tu payah la anis. Mak ayahnya pun tak berapa kisah namnpak gayanya tu.

- jinggo - berkata...

....setuju dengan kata cgu M.
hari ini saya pun ada sikit2 spisis tu...malas nak pergi keje.sama dengan ain tu...

malas nak bangun.
malas nak mandi
malas nak jumpa cgu........