cari id yes guru sktp

09 Oktober 2009

tercarik hati

jangan di kenang kasih yang hilang
yang berlalu takkan kembali
kalau patah,tumbuh hilang berganti
tapi....

ramainya peminat cerita nur kasih kan?
aku yang jarang mengikuti pada awalnya...
dek kerana di kiri kanan
semua bercerita perihal 'nur kasih'
kini mengikuti...dan malam ini
alangkah baiknya kalau aku tidak mengikuti

melihatkan situasi siti sarah tadi..
separa sedar aku hampir menitiskan air mata..
hatiku bagai di kuis-kuis
melihatkan kembalinya katrina
separa sedar aku seperti merasa ada batu besar di dada
hatiku bagai di carik-carik dek kisah lama

dan akhirnya...emosi jadi macam2....
titisan yang bertakung, tak terbendung

sudah! lenaku ditemani gelisah !
KDT- Kemaafan adalah Dendam yang Terindah.
Aku masih dibelenggu resah.

4 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

saya ada buat n3 pasal citer ni gak dulu..

mula2 rasa mcm benci dengan sikap si Sarah tu..tp semalam bila dia nangis camtu kesian lah pulak..

Katrina ... dah start risau niy..hehehe..last episode 26..tak sabar tunggu wlaupun ada yg kata dah tau jalan citer..sya xnak baca sbb tak surprise..



past is past.
tak perlu dikenang.
perlu bina harapan yang indah utk masa depan

ONE ZABA berkata...

patah tumbuh hilang berganti...

malangnya yang tumbuh dimakan dek kambing pulak..uhuuu!!

eeeda berkata...

Pagi-pagi minum di beranda...
Sambil minum termenungkan kekasih....
Nasib baiklah aku tak mudah tergoda...
Kalau tak, tiap2 ari le dok tunggu ceta nur kasih....

NaqeebLukhman berkata...

oh sampai carik hati yer huhuh

nanti jahit semula... jagn carik2 lagi... mujur tak hancur kalau tidak tak dapat nak nolong huhuhuhu