cari id yes guru sktp

28 Oktober 2009

When You Say Nothing At All



Menurut pandangan Jalaludin Rumi,

"Cinta adalah suatu pengalaman dimensi yang hanya dapat dirasakan oleh rohani sahaja kerana Cinta tidak dapat dilakar secara teori di atas helaian kertas. Ia tidak dapat diterangkan melalui kata-kata, tetapi hanya dapat dirasakan kehadirannya melalui pengalaman jiwa"

(rujukan:tafsir cinta)

ngeh..ngeh..ngeh...aku masih confius. patutlah asyik terkandas jer.

8 ulasan:

miss jane berkata...

ha...

boleh dah..

hahhahahhaha

cinta itu indah andainya ia bnar2 dihargai oleh org yg bnar2 sygkn kita bukannya main2 kn kiter..

xoxoxoxo

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

cinta anugerah Allah...
mohon yang terbaik untuk kita...

ONE ZABA berkata...

tak pa. nanti kalau anis naik atas gunung ni kami akan tunjuk buah cinta. buah cinta tu boleh dirasa samada masam atau manis. kalau makan dengan asam masin lagi la sedapnya. tak payah nak konpius konpius punya.

~Insan Biasa~ berkata...

ha..tu la dia, akak lum jumpa dgn orang yg benar2 sayang ....

~Insan Biasa~ berkata...

tak pernah benti memohon moga segera dipertemukan...tq kak kl citizen

~Insan Biasa~ berkata...

buah cinta? wah....ni nak pergi segera ni...nak rasa..

hhehe tq cgu one.

tinta kasturi berkata...

satu malam yg dingin tika aku berjalan-jalan blog, aku terbau aroma jiwang, deruan angin romantika di amor.. atmosfera gelap malam sekonyong-konyong menjadi sedikit terang, pantulan dr cahaya bulan dirindui punggok.
Cahaya kasih terpalit di celah malam suram..

indahnya..
(layan je la..)

~Insan Biasa~ berkata...

tinta kasturi...
hahahahah
tintamu sememangnya berbau kasturi
semerbak dari jauh sekali

hahahah tq.