cari id yes guru sktp

15 Oktober 2009

Al kisah - Berang lagikah??

Lagi ceritera ....

Aku dah mula bertanyakan borang itu sejak Isnin.Selasa juga.Dan Semalam, rabu aku dapat panggilan....ringtone dendangan katon bagaskara di hp aku berlagu.

Nisah....ko nak isi tak borang ??

Huh, soalan apakah itu? Deyyyy...kalau aku taknak isi takdelah aku dok kuar opis menyempitkan ruang opis yang padat itu selama 2 hari lepas.....of course lah aku nak isi. Dan dah memang terang-terangan selasa lepas aku berkata-kata yang aku memang sedang menantikan borang itu.Appaaaraaaa....

Dan pesanan seterusnya.
Okay nanti amik ye borang kat opis.

Sesi P&P aku petang itu selesai 2.30 dan barulah aku ke pejabat.
Tujuan-nak amik borang yang diperkatakan.
Nah....ini borang. Lengkapkan dan buat 3 salinan.Hantar esok pagi ye, nak cepat.
Bengong !
Dengan senarai yang berjela. segala dokumen kena cari buat 3 salinan lagi tu. nak pagi2 esoknya??? sangat bagus kan...... tarikh tutup 31 Oktober. lusa dah 31hb erkkkk??? adeh aku dah tak tau tgk kalenderkahhhh?

maka mereka2 yang terlibat pun segera memenuhi ruang pejabat yang aku kata sedia maklum padatnya. Hah.Dah kata nak pagi2....segala dokumen ada dalam fail peribadi. semua pakat selongkarlah...sendiri. Kelas p&p??????? hah nasib baik aku takde kelas dah. dan p&p aku seterusnya jam 4.50 ptg. sempatlah aku nak bertapa dalam pejabat tu kan....diam tak diam....sampai 4.30 dalam opis...2 jam .

dan seorang rakan menegur....pelik dengan kita2orang yang kalut semacam dengan fail peribadi masing2...buat apa???
dan soalan paling best.....
APESAL KORANG YANG KENA BUAT? MEMANG KENA BUAT SENDIRI KE???
sebab masa akak dulu......cik N datang , tau2 bagi info....'ok...akak sekarang dah gred sekian2 ye..'

perhhhhh....APESAL SEKARANG SEMUA KERJA DEME KAMI KENA BUAT????
kelas.........??? kepada yang sepatutnya ade kelas....????? kerana ada ugutan, maka.....????

bukan ke kerja kami masuk kelas...lebih dgn budak2 dalam kelas????

dan boleh lagi cakap.....hantar pagi2 esok siap lengkap segala dokumen ye...kalau tak saya tak buat! Amboiiiiiiiii BESAR tul kuasa deme kan?????????kerja deme kami dah tolong.....ugut2 pulak!

confius aku....nampak sangat yang masing2 buat kerja bukan tugas masing2 yang sepatutnya. lepastu kalau salah kita balik yang kena......ade patutkah?????

Hah MINGGU AKU MENGAMUK agaknya minggu nie.....aku pun dah bertahun tak mengamuk nie.....muahahahahha....maafkan aku kerana marah2....GERAM weiii....Astagfirullahhhhhhhh...sabor cik Nisah oiiii.Ok..sampai sini dulu. Aku nak p sekolah dah nie...kalau tak, aku kena marah plak oleh budak opis itu coz hantar lambat. Hahahahah ade patutkah begitu????? cikgu kena marah dengan BUDAK opisssss gitu....patutkah?patutkah?patutkah? jawab!

3 ulasan:

Abang Long berkata...

Lepaskan geram tu !

ONE ZABA berkata...

sebab cikgucikgu mula mengalah la buat diorang tu naik tocang.

.: mama cute :. berkata...

skola aku pon mcm tu juga pesennyer.. kerani siap boleh arah kat cikgu dengan mimik muka yang dasyat..

cth ayat:

"anis... guru besar nak jumpa sekarang... NOW! " terus aje berlalu dgn muka mencuka tanpa senyuman terpalit di bibir..

hoh.. ini la padahnya bla guru besar melebih-lebihkan puak2 ni.. sabar je la anis oit..