cari id yes guru sktp

15 Mei 2009

Lawatan Penanda Arasan 4

Okay....part ni aku paling suka. Setiap sudut,setiap koridor ada ilmunya yang tersendiri. Sangat menarik. Kat mana pun ruang...pasti ada ilmu. Kemana pun murid duduk 'bersidai' dia akan dapat sesuatu.

Dan di sini juga aku berjumpa dengan teman semaktab aku dulu.Dari mula aku berjinak-jinak dengan dunia maya nie....ramai juga rakan xmprm aku jumpa. Tapi yang seunit dengan aku cuma eeeda sowang jer.....yang lain-lain tu semua dari unit lain. Dalam alam nyata pun...asyik jumpa rakan xmprm bukan dari unit aku.

Dok jumpa roslan, itupun kalau aku secara tak sengaja terlibat ngan MSSD, Niza...call sekalik jek. Nama je dekat tapi amatlah jarang jumpa. Dengar khabar le ni dah pindah, tak duk Kg Jawa lagi. Isk...dasat aku nih. Lost dah satu couple. Dan kalau pegi PTK ada gak aku jumpa budak2 xmprm nih....rata-rata unit lain. Yang biasa aku jumpa Ruhaya Sukri mt3...ni lama tak jumpa dah. Ada Ruhaya adalah Jumain...hehhe tapi tak pernah jumpa dak Jumain ni...cenggana rupa pun ntah aku dah lupa. lain-lain...budak2 junior pun ade.

EEEaaaiii mana budak2 unit aku ntah. Alam realiti tak terjumpa. Alam maya langsung takde. Isk....geng,meh arrr join ICT nih.

Hehehe kat mana pun korang....semoga korang luar biasa hebat dan luar biasa ceria. Okay abesh dah bab lawatan penanda arasan. Apa2 yang baik moh kita sama-sama jadikannya contoh dan teladan kay!

1 ulasan:

ASYIQ berkata...

Salam anis,

Cantik la uniform tu....kalau dah cikgu tu pakai apa pun manis.