cari id yes guru sktp

21 Mei 2009

Ketua oh Ketua

(gambar ini hiasan semata2)
Dah buat? Apa cerita? Apa perkembangan....
Ntah...tak tahu. Ketua tak cakap apa-apa pun.

Nah...suap..suap...
Nah...ketuk..ketuk...
Baru menganga
Baru berbunyi!

Apesal tak mula ni?
Ketua kan ada.....

Ah....tak mahu jadi ketua lah....
Kenapa?...kan jadi ketua mudah..
Bagi sahaja arahan! Kerja dia, dia,dan dia yang buat...

Ok...mari kerjasama
Dia 1 buat ini
Dia 2 buat itu
Dia 3 buat sana
Dia 4 buat sini

So...bagaimana apa perkembangan?
Masih pinga-pinga
La...Ketua kan ada!

Akhirnya....ketua buat semua!

Hahahah mari kita belajar memimpin....
Jom....kita belajar dan kuasai kuasa tarikan!
Supaya ketua, dia, dia, atau kita,kita...
Tidak buat kerja sendiri sendiri

Jangan....jangan!
Jangan buat sendiri sendiri
Nanti kita di kata GILA KUASA!

Apa yang penting kawan-kawan? KERJASAMA!
Buktikan lah!!!!

6 ulasan:

joegrimjow berkata...

buhsan sngt ku tido

SRISUFI berkata...

ku rindukan mu kakak

~Insan Biasa~ berkata...

tapi joe..kalau buhsan manjang...xkan nak tido manjangg..hehe

~Insan Biasa~ berkata...

oh sri...ku rindu kamu juga...moga sri ceria selalu.

2_one berkata...

salam cikgu anis...blog ni menarik taw..sy ske baca blog cikgu anis..hee..sy peminat cikgu..jd ketua bukan senangkan?..dan ketua kne pk dia nk jd pemimpin or pngurus..btul tak cikgu?

~Insan Biasa~ berkata...

hai izzati kan? hehe jadi ketua ni seronok kalau kerjasama diperolehi dari semua pihak. Tanggungjawab memang lah dah sah2 berat...kena bijak mengawal keadaan...