cari id yes guru sktp

17 Mei 2009

Selamat Pengantin Baru


Ini adalah salah satu aktor Malaysia yang aku minat. Hehehe...suka tengok muka dia...kalau senyum dengan lesung sekali lagi la. Kalau dulu , kalau drama ke apa ke...aktor Zamarul ni ade, mesti aku kekal depan TV. Cuma sekarang ni je aku dah jarang tengok TV. Apapun aku masih peminat aktor ini. Hehehe...



Semalam 16 Mei...akhirnya aktor ini selamat menjadi suami yang sah kepada pelakon diana rafar...aku suka sekali membaca kisah perkahwinan mereka di sini. Dan yang menarik perhatian aku....tentang 165. Ihsan, Iman dan Islam.

"Memang ini adalah tarikh yang istimewa buat saya. Malah, angka 165 itu ada makna tersirat kerana ia membawa maksud satu ihsan, enam rukun Iman dan lima rukun Islam. Angka itu yang memberi kekuatan kepada kami. Dan sebab itu, kami memilih tarikh 16 Mei serta mas kahwin RM165 dan wang hantaran, RM16,500," kata Zamarul.

Okaylah...Semoga Zamarul (38) dan Diana (27) kekal bersama dunia akhirat.

9 ulasan:

- jinggo - berkata...

saya memang minat ' gila ' kat zamarul ni..
mmm - duda anak satu...
selamat pengantin baru semuga bahgia keanak cucu....

ONE ZABA berkata...

aku minat adibah nor..hehh..hehhh!!

pusat berkata...

heheh... tahniah.... lama dah berkawan.... dema nak dok kat klang ker?

~Insan Biasa~ berkata...

jinggo....zamarul memang best kan..hehe

~Insan Biasa~ berkata...

one z, saya minat gak ngan kak adibah nor tu....mantap suaranya.

~Insan Biasa~ berkata...

perghh...pepandai je pusat ni.

ADINDA KAYANGAN berkata...

kak long minat orang phua chu kang..hahahaha

~Insan Biasa~ berkata...

hang nak g dok kat negeri phua chu kang ka, dik non?

ADINDA KAYANGAN berkata...

iyolaaa....owang tukar la ni...minat kat abang ally iskandar....ekekekeke