cari id yes guru sktp

28 Mei 2009

Aku nak Pindah!

Untuk Kehidupan yang BARU
Persekitaran BARU
Dunia BARU
Visi BARU
Misi BARU
Moga yang Gelap
Berlalu
Moga yang Cerah
Menyinari

:-)

17 ulasan:

ONE ZABA berkata...

nak ke mana pulak tu wei!!!! kalau dekat dah gerenti aku tolong angkat barang.

eeeda berkata...

Kalau semua ko nak baru...yang lama nie nak buang ke mana???...
Aku suka yang lama kerana kita dah tahu, kenal, dah sayang.. daripada yg baru...belum tentu kualitinya...
Jgn marah.

Na Shari berkata...

Selamat berpindah...semoga lebih seronok dan selesa di tempat baru...

Tirana berkata...

Nak pindah ke mana? Apa pun selamat berpindah..semoga dimudahkan Allah segala urusan

Mak Su berkata...

bestnyer, maksu pdg proses perpindahan adalah yang paling bagus utk refresh everything. :)

HASNAH berkata...

yg baru memang menggembirakan...ttp pada masa yg sama yg lama itu sememang nyer byk memberi erti...

~Insan Biasa~ berkata...

aku masih di sini cgu one....tunggguuuu kisah seterusnya.hehe

~Insan Biasa~ berkata...

eeeda,
Itu kalau yang lama itu memberi ketenangan. Tapi kalau lama yang memberi tekanan...kenapa mesti nak dikekalkan?

~Insan Biasa~ berkata...

Na Shari,

Itulah tujuannya....moga2 dipermudahkan segala urusan.

~Insan Biasa~ berkata...

Kak Tirana....

Terima kasih. Semoga termakbul doa akak. Pindah mana? Pindah ke kehidupan yang lebih baik...

~Insan Biasa~ berkata...

Mak Su....
Seronoknya mak su berada di sini.
Betul tu...saya nak refresh everything!

~Insan Biasa~ berkata...

Mak Su....
Seronoknya mak su berada di sini.
Betul tu...saya nak refresh everything!

~Insan Biasa~ berkata...

Pn Hasnah..
Terima kasih kerana sudi komen.
Selamat bertandang ke Tinta Semalam.

Yang membawa erti itu kita jadikan memori indah.

.: mama cute :. berkata...

pindah jangan tak pindah..

bila dah pindah, jangan pandang belakang..kerana ianya sudah menjadi sejarah..

terus mara ke hadapan
semoga ko terus cekal dalam menghadapi hari2 muka

*aku ni mcm paham je dengan problem ko..wakakakka

~Insan Biasa~ berkata...

met malam mama cute...
sejarah...tempatnya kat muzium.
sejarah hidup...
muziumnya di...

arryani berkata...

Jadi gak akhirnya pindah..Bagus tu...dapat refreshkan semua...Best2.Bebaik angkat barang. Haih, ni kalo ngemas sminggu tak siap nih..Lagila kalo spesis cam akak..

p/s akak pun teringin nk pindah rasanya

~Insan Biasa~ berkata...

hehe...pindah.ada cerita.
tq kak yan...jom kita berjiran.