cari id yes guru sktp

12 Februari 2011

Sila labelkan aku di mana.....

Sesiapa yang kenal aku....tak kira kenalan online mahupun offline....yang mengetahui diri ini.....korang rasa aku di mana???

  1. Gila
  2. Menggila
  3. Menggilai
  4. Menggilakan
  5. Tergila-gila
  6. Kegila-gilaan
Sakit hati aku kalau depan lain belakang lain.....silalah jujur! Pada u all aku kat mana ek? Huhhuhu

4 ulasan:

k sal berkata...

Sebagai manusia kadang2 kita trgolong dlm semua kategori brgantung kpd keadaan. tp 4 sure sape yg no. 1 dh dok kt tg rambutan tmpt orang bahagia gila...hehehehe..so y worry abt what people say abt us GOd Knows Who We R ... As long as kita seorang yg waras bijak utk brfikir & brtanggungjwb ats sume tindakan thats fair enough....

Water Lily berkata...

Kadang kita berada di semua kategori mengikut situasi dan mood :)

Saya pun tertanya soalan yang sama ttg diri saya.



PS: Nice background song.

~Insan Biasa~ berkata...

Kak Sal....
tapi kalau ade yang putarkan cerita...tengoklah saya naik gila mcmne....huhuhu

~Insan Biasa~ berkata...

water lily..

herm betul jugak kan kata awak tu.
hehe manusia bermacam2 karektornya!