cari id yes guru sktp

12 Februari 2011

L.a.p.a.n. kini menjelma

Sejuk pagi ini, membuatkan rasa M itu menebal. Puas tidur malam tadi. Lena tiada siapa yang ganggu. Agenda pagi sabtu. Rumah perlu dibersihkan. Abang Emol...kemana? tidak dapatku hubungi. Antara orang penting yang aku perlukan. Huhuhuhu....Jangan balik kampung sudah!

Saat terjaga dari tidur, Zihah dah berada di dapur....membuat persiapan untuk jualan pagi di sekolah. Ahli KGKS begitulah. Mencari income untuk KGKS. Kelas tambahan sudah bermula minggu ini, maka bermulalah gerai KGKS saban Sabtu.

Dan aku? munculnya hari l.a.p.a.n. meneruskan agenda yang belum selesai. Ada lagi barangan yang perlu di cari. Actually bahagian aku semua dah ok. Bahagian yang satu lagi masih ada yang kurang. Bolehlah pergi teman dan cari untuk melengkapkan sementara menunggu Zihah menyelesaikan tugasnya di sekolah.

Belah petang akan drive ke Kuang lagi. Menyinggah ke Kg Selamat pula sesudah itu. Nak beri ketetapan dan ambik tahu lagi apa perkara-perkara yang perlu aku langsaikan di sini. Letih ke sana dan ke sini. Ke sana sejam perjalanan, ke sini pun sejam perjalanan. Lembik badanku. Huhuhu. Tapi....buat ajelah...gerak ajelah....daripada membatu. Ye kan? Bila la masa aku nak mengadap sepupu2 aku yang belah sini nie....aku cuma ada no nie je yg tinggal.....l.a.p.a.n.

4 ulasan:

Farihah Ahmad berkata...

mcm YB neh ;p

k sal berkata...

Akhirnye pagi2 12hb no. 8 menjelma dgn lain bicara....Smoga hari ini lebih baik dr hari2 yg lain....hadapi dugaan hidup dgn penuh kesabaran dan taqwa InsyaAllah Allah akan mempermudahkan semua.... HIDUP ANI !!!!!

~Insan Biasa~ berkata...

hehe Farihah..
tq meninggalkan jejak..
diakui setengah tahun yang pertama ini mahu tidak mahu jadual tu memang kena tiru macam jadual YB!

~Insan Biasa~ berkata...

Kak Sal,
mudah-mudahan begitulah...