11 Februari 2011

Hari ini - s.e.m.b.i.l.a.n.

Keletihan semalam masih bersisa. Apakan daya agenda hari ini perlu diteruskan.Usai waktu persekolahan semalam , aku dan Zihah singgah sebentar di rumah seorang kawan menyampaikan barang yang dikirimkan melalui aku. Mama zie call kata nak datang. Aku jadi serba salah la pula. Coz petang tu aku dah plan kan....nak pergi Lorong Manap, rumah pakcik aku. So, aku decide pergi sorang. Zihah tunggu mama di rumah. Sudahnya, maghrib aku balik mama xde pun. Nasib baik aku tak tunggu kan. Kalau tidak rugi waktu je. Aku risau pulak kalau mama datang lepas maghrib, coz dah ada janji dengan Fid malamnya.

Sebelum jumpa Fid aku ambil Emmy dulu. Yelah aku ikut nasihat Eeeda, bagitau kat Emmy. Hehehe maka malam tadi baru la Emmy tahu siapa Fid tu. Kihkihkihkih.Lepas pilih baju dan amik ukuran badan, aku belanja dua kawan aku tu dinner pula. And kat Fid TQ coz beri price yang 'ok' tu kat aku. Hehehehe Kawan sama kawan satu kampung lagi kan....pastu depan rumah je kan....:-) Tq Fid! Mama zie? terus senyap je......huerrmmm

Seawal pagi ni, nak kena pergi rumah Puteri pula. Al-maklumlah....kita nak pinjam barang dia, kena lah kita ambil. Takkan nak suruh hantar pulak kan? Kena pergi pagi lah, coz petang masing-masing bekerja. Zihah n Puteri kena awal ke sekolah coz masing2 ada kelas tasmik kan. Nak pergi esok....x sempat. Esok lain agenda!

Tiada ulasan: