04 Februari 2011

Mana nak mula...

Salam pagi Jumaat. Tiba-tiba macam ada hal yang perlu disegerakan. Tapi aku tak tahu lah pula nak mula dari mana? Call kawan ni minta tunjuk arah......dapatlah juga sedikit gambaran. Susah-susah memang aku redah je. Tawakkal. Sebab lepas ni dia akan off hp, tusyen. Aku was-was la jugak. Gambaran tu sikit jer aku nampak. Maklumlah aku ni kan visual person. Susah juga jadi visual person ni. Semua nak kena ada depan mata baru boleh betul2 paham. Errrkkk agaknya 34 + 29 orang nak murid aku tu berapa orang la kategori visual person macam aku ye??? Kategori yang kena lihat dan sentuh untuk dapatkan pembelajaran.Hermmm....
Call member sorang lagi tak jawab2 la pulak. Susah dapat call member ni sekarang. Dulu dia pernah tunjuk arah pada aku secara live, maksudnya aku ada sekali arr masa dia tunjuk tu. Tapi sebab dah lama tak pi , aku lupa dah. Rasa jalan yang dia tunjuk tu lebih mudah. Tak dapat dihubungilah pulak. Makkk aaiiiiii. Apa la dugaan nie. Ada-ada saja. Takkan tido lagi kot member yang sorang lagi tu. Hish...cuba lagi lah. Time urgent macam ni la pulak dia susah nak dihubungi.  Aku ni bukan lah jenis yang berani nak main redah-redah je....sorang-sorang plak tu.....hhuhuhu

2 ulasan:

IMANSHAH berkata...

orng suka tido cuti2..main redah jelah..selalu juga Imanshah macam ni..redah kasik cecah..

cecah tempat yang dituju lah

~Insan Biasa~ berkata...

Iman,
saya kurang keberanianlah nak meredah sorang diri....huhuhu
nak pulak kejap kiri kejap kanan...