cari id yes guru sktp

08 Februari 2011

Blur tahap melampau kot

Ini bukan meja aku. Aku sambar jer gambar nie dalam tenet. Tapi lebih kurang beginilah keadaan meja aku. Malah mungkin lebih dasat lagi. wokehhh...huuhuhu.Betapa aku sedang blur....Semua benda nak buat. Masalahnya buat benda A ingat benda B. Buat benda B ingat benda C. Buat benda C terfikir pulak benda A. Huh...blurkan???? Last2 aku berblog!

Dalam berblog ni pun, dalam kepala aku terfikir pulak ini. Ahya...Kakak...kawan...kedai? Mana satu nak pilih ni ye.....
Automatik pulak kepala tu dok kira mengira....RM....RM...RM....Makan...makan dan makan! Belum lagi bab menceriakan wajah yang tak berapa nak ceria nie......pucat lesi lagi ada nie. Pergghhh serabut je entry. Nampak sangat ke'blur'an nya kan? Sangat migrain......ditambah pulak sakit perut sejak 4 pagi tadi. Dok berulang keluar masuk tandas saja. Silap makan ker? or stress? Argghhhh.......Kerja...kerja..kerja...!!!!

Itu nak buat Ini nak buat...tgk tv je lah....boleh?!!! pastu dok diam2 membatukan diri. Agak2 tergamakkah aku melakukan itu??? hehehehe. Adios.....gua blah dulu aaaarrr.....BLuR...

Tiada ulasan: