cari id yes guru sktp

18 Februari 2011

Apabila D.u.a. menghampiri..

Assalamualaikum.....Pagi Jumaat yang menyegarkan aku kira. Puas benar aku tidur. Tapi macam biasa apabila ada yang mahu dilebihkan pasti ada yang terpaksa dikorbankan. Hei.....actually banyak lagi kerja-kerja aku yang belum selesai dan tertunggak! Tapi kalau dah badan tak daya...otak letih...macam mana?

Apabila d.u.a menghampiri ntahlah macam mana aku booleh layan tidur aku plak. Mengantuk semacam. Walaupun teleon aku tu asyik berbunyi.....tak kiralah sama ada bunyi sms mahu pun bunyi panggilan masuk, aku masih pilih untuk merehat2kan diri. Sedangkan fail atas meja tu masih berlonggok tau! Dan hari s.a.t.u tinggal esok jerrrrr.....grrrrrrrr.

Namun aku bersyukur, saya memohon bantuan kawan-kawan, kakak-kakak dan abang-abang sepupu serta pakcik makcik (terutama makcik la kan....) semuanya ok! Lega la juga. Terima kasih. Jam sudah 930 pagi.GM buka dan mula operasi kul berapa ek? 

Kakak2, Abang2, Wak2, Bibik2, Adik2,Cikgu2......I love u all! Thank You....

Hey...hari ni dah D.U.A!!

1 ulasan:

k sal berkata...

Maaf kerana xdpt membantu w/pun hingga hampir ke nomnor S.A.T.U dr semalam dan akn ditambah 2-3 hari lg kesihatan tidak akn mengizinkan. namun insyaAllah selepas hari S.A.T.U batang hidung ku akan muncul kerana xmungkin akn aku trlepas hari ITU....