10 Februari 2011

Mari kita mula dengan s.e.p.u.l.u.h

S.e.p.u.l.u.h. ejaannya akan berbunyi sepuluh. 

Masalah kulit yang terdapat di kaki sedang aku ubati. Jauh mencari penawarnya. Terima kasih kepada Zihah. Dari jauh ibunya mengirimkan ubat tu....daun-daun herba (kot) serta bedak sejuk berubat yang dibuat khas untuk aku. Jauh perjalanan dari Pokok Sena.

Malam tadi nekad tidur awal...awal sangat la tu kan...12.30...hehehe. Semalam beberapa orang dah menegur lebam bawah mata. aduh.......Tak boley jadi nie. Dah la aku cuma ade sepuluh hari je lagi.

Bangun pagi, dikejutkan oleh sms masuk . alamak! sms fb....ada plak sepupu aku yang mention about that sepuluh hari . tak boleh...tak boleh...nanti pecah telur ayam yang aku simpan. Jenuh pula nak menjawab soalan yang sama berkali-kali nanti.

Masa terus berjalan dan aku masih tak bergerak. Tu yang aku kata kerja banyak sampai tak terbuat. Membatukan diri. Heheheh tapi...kalau aku tak buat sapa la nak buat takde sapa2 pun. Aku kena buat jugak. Banyak nak berbelanja ni, maka kad atm kene la di isi. Pengajaran di sekolah hari-hari berlangsung, maka rancangan mengajar perlu segera di siapkan. Masa mencemburui...cepat buat!

Fid aku dah mesej. Zihah teman aku malam nanti untuk jumpa dia di FnB. Nak bincang tentang persiapan hari s.a.t.u....Tak tahulah aku, ntah ada saiz ke tak ni. Harap-harap everything akan berjalan lancar. Mahu tak mahu balik sekolah nanti kena direct to Lorong Manap. Penuh dah jadual untuk hari ini. Moh kita gerak sekarang!

Tiada ulasan: