cari id yes guru sktp

03 November 2008

Kalau semua cikgu ada....


Begini lah keadaan rupanya apabila semua guru berada di sekolah.Penuh tu dataran di perkarangan sekolah. Sehiggakan dataran utama perhimpunan pun dah jadi medan parking cikgu-cikgu. Masa ni cikgu pagi belum balik, cikgu petang dah mula datang....Sesak....sama sesaknya seperti kat bandar Klang..hehehehe.

Tapi....yang peliknya, kalau hari Sabtu semasa kegiatan Ko-kurikulum dijalankan, tidak pulak penuh perkarangan sekolah macam ni...ermmm di mana nya hilang kesesakkan tersebut...???? tenung-tenung...renung-renung....Nilai sendiri....

.

2 ulasan:

Dr.Araz berkata...

Cikgu sekarang, tak tau la... waktu wajib mmg banyak tapi time ko-ku adoi...susah benor, tu pun wajib gak, bnyak alasannya, tapi mungkin ada sebab mereka tersendiri. tak tahulah...

Dr.Araz berkata...

Ape boleh buat....