17 November 2008

Guru Besar SKTP, bersara lagi!

Selepas berkhidmat selama lebih kurang 11 bulan di SKTP, Guru Besar kami iaitu En. Sabtu b. Sujak akan bersara pula.....tahun sudah kami warga SKTP meraikan hari persaraan mantan GB SKTP, En. Mohd Azman b. Rashid. Pada tahun ini En. Sabtu pulak....dua tahun berturut2 tu. Persiapan nak mencari dana untuk menjayakan pelbagai majlis fuhh...berpeluh jugak la Kelab Guru. Sudah suratan...hehehehhe. Majlis di adakan pada hari terakhir persekolahan iaitu pada 14 November 2008. Tengok je la gambar2 ni ek....


.: kamilah Jurufoto ..heheheh cikgu anis dan cikgu lela :.


.: Meja pendaftaran :.
.: Hadiah daripada rakan-rakan Guru Besar :.

.: untuk warga SKTP :.

"Rasanya kaya dah kedai yang jual paper bag tu....tahun ni saja dah hampir 5-6 kot paper bag yang warga SKTP ada...cube korang kira korang ada berapa dah paper bag tu?...hehehe"
100 keping untuk setiap function.kira...kira...

.: Kumpulan Kebudayaan SKTP :.
Persembahan yang cukup mantap, u all boleh tgk persembahan diaorang kat dalam post cunnya anak2 ini . Ha, inilah dia kumpulan yang menjadi kebanggaan kami di SKTP dan sekaligus daerah Klang. Dah merata jugalah budak2 ni buat persembahan, sampai ke Turki, sampai ke Taiwan.


.: Orang teknikal :.
Kalau tak ada dua cikgu ni, ntahla apa jadi ngan PA System..ehehehehe TQ wan TQ ajak.
.: Rakan GB , antara yang hadir :.

.: Perarakan bermula :.

.: Murid dan guru ikut giliran bersalam dan ucap selamat bersara :.

. : Di rumah GB di Kg. Sg. Kembong, Pulau Indah :.

Lastly, tiga buah kereta menghantar En. Sabtu sampai ke rumah beliau di Pulau Indah. Tiga-tiga kenderaan penuh dengan hadiah dan cenderamata. Hehehehe macam nak pindah rumah. GB boleh buat satu sudut/ruang baru yang khas untuk letak semua hadiah tu. Leh buat Galeri dah. En. Sabtu.....selamat bersara dan berehat. Hheheheh GB ngan aku ni selalu jumpa trade mark dia mudah jer....."Waras?" kuikui. Beliau selalu komplain....ape lah kau ni , anak jawa tapi tak tahu cakap jawa.....hehehe aku jawab, gen melayunya lebih dari gen jawa...yang penting saya faham cikgu....kuikuikui. Siap pesan, kalau balik kg tu....kot terjumpa tegur2 la , tak pun singgah2 la.....actually, satu kampung ngan kampung ayah aku GB nie.....ngan kaum kerabat aku semua dia kenal, specially ngan pak su aku....En. Jajuli. :-P


.



2 ulasan:

k sal berkata...

rasaye letih aku bersembag kt depan masa en sabtu bersara tp cianye xkn satu gambor pun yg bleh d interfrme mentang2 la xfotogenik heheheh

k sal berkata...

la....lupa la pulak "ni blog sape suka hati aku la" wakakawakaka