17 November 2008

Mula dah penuhi jemputan....

Kenalkah anda semua siapa ini...hehehhe comfirm kenallah suami kepada seorang artis yang ceritanya hangat diperkatakan suatu ketika dahulu......heehhehehe sempatlah tgk saudara suhaimi ni nyanyi 2 buah lagu. Nak tunggu dia menyanyi duet bersama isteri tercinta, ina naim...tak larat dah mataku. mengantuk daaa. kepala pun dah berat. So kami pulang tanpa menyaksikan dan mendengar suara ina naim menyanyi secara live. Kitaorang dok cari2 juga kelibat Dr. Fadzli...Dia takde datang ker Pn. Siti Nurbaya?



Balik dari kelas oum petang tu, usai solat aku dah kepenatan amat...konon nak baring2 je. Perghhh sedar-sedar dah kul 6 petang dah. Tu pun sib baik Huda call mintak no tepon sahizan. Kalau tak mahu juga sampai ke maghrib.gheghegheghe. Malamnya aku penuhi majlis persandingan Siti Nurbaya....dak baya ni dulu pernah ngajar sementara kat SKTP. Anak kepada Cikgu Rubiah GB SK Telok Gadong.Elok2 melangkah masuk dewan, pengantin sedang diarak. Majlis berlangsung di Dewan Serbaguna Telok Pulai. Pepun, dah namanya pengantin...of course cantik lawa ayu menawan.....Selamat Pengantin Baru buat Cikgu Baya and husband. Aku g majlis ni ngan my sis la...sapa lagi, Akak Sazila aku yang bakal meninggalkan aku sengsorang....kuikuikui kurang dah satu tempat untuk aku ngadu nasib.Huhuhuhuhuhu.Niza pun ade sekali ngan kami malam tu. Jumpa gak la ngan mantan GPK2 SKTP such as Pn Faridah Omar dan Pn Noraini....Kay la Congrates Baya...at last ko dah jadi isteri seorang lelaki. Aku belum sampai masa lagi kot....
.

Tiada ulasan: