cari id yes guru sktp

27 September 2009

Balik lagi....he

Aku tak puas bercerita balik ke tempat yang banyak kenangan indah...N9. Banyak lagi gambar2 sehari beraya bersama kawan-kawan di sana yang aku belum terima daripada Eeeda dan Shamsul.Aku masih menunggu gambar daripada diaorang berdua. Gambar2 yang dah ada ni daripada Eeeda. Perghhhh rasa tak puas aku menatap gambar2 nie. Berulangkali aku menatapnya. Dalam kamera Shamsul lagi la....aku tunggu nie saintis wei....x kira..aku nak gak gambar2 tu semua! hehehehe
Balik lagi??....pelik ek apabila aku guna frasa 'balik lagi'...
Tahun 2009 nie dua kali aku ke N9...'kepulangan' pertama Jun 2009 yang lalu. Berdua ja dengan eeeda..ronda2 N9. Niat masa tu nak jumpa saintis ngan k zia tak kesampaian. So...hari raya, kami 'balik' lagi. Alhamdulillah...dapat juga beraya dengan saintis,liza dan suraya. Cuma dengan k zia, tuhan tak izinkan lagi...belum berjodohan nak jumpa agaknya. Rancang nak beraya satu rumah je...rumah saintis. Mana nak sangka...boleh berantai...terus beraya ngan Liza dan Suraya. Kami singgah juga ke rumah Arai, dia tak ada...belum nak dijumpakan barangkali.

Aku letak lagi gambar. Jangan korang fed-up plak ek...dengan gambar2 ni. Aku suka. Dan kalau dah dapat gambar daripada saintis nanti...jangan korang menyampah plak....sebab aku akan upload juga gambar2 daripada saintis tu nanti. Sebab aku suka nak tengok gambar2 tu. Sangat mengimbau kenangan di N9. Nak2 masa kat Bandar Seremban, Rembau dan Tampin. Alamak - aku jadi teringat kat Zainab! Zainab tu la kawan aku berulang Seremban<-->Rembau<-->Tampin. Apalah agaknya khabar Zainab sekarang....




7 ulasan:

ONE ZABA berkata...

esok kerja tau ..... jgn hingat nak raya je.

~Insan Biasa~ berkata...

eh..saya ingat cgu one.
Sakit2 pun saya sihat2kan jugak....!
:-)

eeeda berkata...

Beraya setahun sekali..
jumpa keng kawan pun setahun sekali...
Apalah salahnya ambil masa utk semua ini....

~Insan Biasa~ berkata...

betul cakap idah...
time kerja kita kerja
time jumpa kawan..kita bergembira.

~0~ berkata...

salam
hehehe..ronda satu n9 ek..

~Insan Biasa~ berkata...

yesszaa...ronda n9...i likeeee..hehe
tq zaidi

Anakkhas berkata...

memang kuat jalan...
anakkhas nak duit raya kak.