18 Ogos 2008

New modules for new semester

Taaaadaaaaaa......ha inilah dia subjek untuk semester akan datang. Berpinor-pinor lah mato den dongan nombor nanti. Kuikuikui...oraitlah tu , kata member aku. kan cikgu matematik harus bisa berenang di lautan nombor. Kahkahkah...iyolah! Anyway, subjek dalam BI, cam biasa aku dan geng-geng Oum dah start mencari modul BM sebagai rujukan kecemasan. :-) Persediaan kunun....last-last modul BM tu la jadik rujukan utama. Untuk kefahaman ....penting tu! kalau setakat selak-selak, tenung-tenung, tengok-tengok tapi tak paham menda pun tak berbaloi gak. Anda setuju? Pokok utamanya faham. Perlulah faham baru boleh buat. Iye tak....? Modul ni aku amik pagi sabtu....pepagi dah kuar rumah sebab niat nak balik awal. So memula pikir dah nak drive or naik komuter je....tapi sebab nak cepat aku pilih naik komuter jer senang. Al maklumlah aku ni "tersangat lah pakar" jalan raya kat KL. Elok-elok amik masa sejam, silap hari bulan jadik 2-3 jam plak...tak nak amik risiko. Kang terlepas lak jemputan kawin anak cikgu Asiah and jiran sebelah.

Untuk semua pelajar OUM. Selamat menjalani semester baru. Semoga sama-sama kita dapat rungkaikan sumpahan yang selama ini membelenggu kita (sumpahan=buat assgmt last minute ler ...apa lagi)That's it.....aku boring sebenarnya. So ini jelah post untuk petang ni. Ayah dah mintak buat kuih 'jemput-jemput' tu. Kalau ade idea..kang malam aku buat post baru. heheheheh insya'allah.

Tiada ulasan: