27 Ogos 2008

Bersihnya....Tq to Qusy



N3 sebelum ni aku ade bagitau nak antar servis kete aku ngan member aku (Qusyairi...aku shortkan jadi Qusy jek) kan? Har har har kira ok la sesangat aku antar kat dia,kuar RM60 , Qusy ler bawak kete aku tu untuk di servis. Aku tunggu kat sekolah jer sementara tunggu kete siap. Dalam masa sejam je beres semua.


Best tullah....kete siap, paper ujian siap, lesson note pun sempat aku buat....Aku antar standard servis jer..tapi murahlah kan...minyak semi tu...kalau antar kat pusat servis yang biasa aku antar kompen 100 plus plus...kuikui...time untuk berjimat. Anyway tq tu Qusy...tak sesia lah usaha ko pomot kat aku kan kan? siap pomot dalam blog aku nih lagik....so cikgu2 yang belum jadi customer Qusy...nak try boleh lah...hehehhe


Korang tengok jek la pic kat atas tuh.....area ni memang aku x pernah usik .......Aku servis ngan cikgu Qusy ni....hilang semua habuk...kuikuikui. (Nampak sgt la aku x penah nak lap area nih....). Macam selalu yang mulut-mulut orang berkata, "perempuan.....tahu bawak jer..". Lagi ler macam aku nih xde sesapa yang expert pasal hal2 kete di rumah ku itu. My dear ayah? hanya reti berbasikal je. Huhuhuhu....1st try...ok..harap2 d next2 servis pun ok lah kan....:-) Rasa-rasa pasni leh jadi regular costumer nih..hehhehe anyway TQ to cikgu Qusy.

Tiada ulasan: