05 Mei 2011

Nothing or Something?

Saya nak bercerita tentang apa? Nothing....tapi macam ada something. Something....tapi macam nothing!! Ketandusan idea atau apa? Ada sesuatu yang tidak dapat dipenuhi hari ini. Mungkin itu membuatkan saya jadi termangu-mangu. hahahah bengongkah? Saya menjadi insan LINUS seketika pada waktu ini.

Termenung dari tadi, melihat kaki saya yang berbungkus dengan foot mask. Termenung dari tadi memerhati blog-blog. Termenung dari tadi meneliti facebook-facebook. Termenung dari tadi menanti bunyi dering hp. Namun penantian bak kata ramai  orang sebagai satu penyeksaan ternyata sia-sia sahaja. Dan termenung dari tadi cuba mengingatkan kembali macam mana nak tukar setting sound message samsung's phone nih! Saya lupa beb.......Arggghhhhhh geramnya.....

But its still something.....nothing......
But its still nothing.....something......

MISSING LORRRR.......

Tiada ulasan: